lysbryter Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har en Thomson Lyra mp3-spiller. Jeg har koblet til riktig, installert riktig software, prøvd forskjellige innstillinger osv... MEN: Uansett så blir ikke lyden skikkelig. Når jeg spiller av på mp3-spilleren så hører jeg bare skurre- og klikkelyder, omtrent som jeg skulle prøve å spille av ei tilfeldig datafil. Noen tips om hva dette kan være? Lenke til kommentar
lazarus Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hadde samme problemet selv. Den klikker viss mp3 filene har feil bitrate. Husker ikke hva den skal vær men gå inn i innstillingene og sett Real Jukebox til å konvertere filer som har feil bitrate. Husker ikke akkurat hvor innstillingen er men du finner den fort bare du blar litt Lazarus Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har prøvd "convert only if necessary" og "always convert", "use mp3 format" og use "real audio format", men kan ikke merke noen forskjell :/ Lenke til kommentar
lazarus Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Viss du har XP så prøv mediaplayer og oppdateringen på http://www.thomson-lyra.com/images/teu/pag...n_300063_25.htm Du har sikkert prøvd det men viss ikke så kan det hende det funker Lazarus Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 hallo... har hatt omtrent samme probleme sjøl... fra 192 kb og oppover blir det skurring... eg konverterer no filene før eg fører dei over.. men eg greier ikje å føre over i win 2k eller XP so ej måtte innstalere 98SE også... (no kjøre ej 98SE og win2k) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 20:51, kaksa skrev:hallo...har hatt omtrent samme probleme sjøl...fra 192 kb og oppover blir det skurring...eg konverterer no filene før eg fører dei over..men eg greier ikje å føre over i win 2k eller XP so ej måtte innstalere 98SE også... (no kjøre ej 98SE og win2k) Det er vel ikke akkurat en genistrek å legge innpå filer med bitrate på 192 og oppover på en thomson MP3 spiller? har ikke den bare 64 MB? Pleide alltid å komprimere sangene ned til 128 før jeg la de innpå jazpiper'en, for å få flest mulig sanger innpå. (hører ikke forskjell på 128 og 192 allikevel...) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Det ser ikke ut til at bitraten har noe å si. Jeg kjører forresten Windows 2000. Lenke til kommentar
I_Dont_Care Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Trenger jeg å si noe... Har ikke fått det til å funke i noe annet enn Win 98... fraråder folk å kjøpe denne spilleren :sad:... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå