Cthulhu Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Vi har fått se Intels nye Core M-prosessor i aksjon.Neste generasjon lydløse laptoper får opp dampen (Ekstra) Lenke til kommentar
BufferedWriter Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Da ble fort surface pro 3 investeringen utsatt i påvente av denne prosessoren. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Da ble fort surface pro 3 investeringen utsatt i påvente av denne prosessoren. Ja, en windows-tablet med en slik CPU høres fristende ut. AtW Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nesten alle jeg kjenner har en vifteløs datamaskin. Mobilen deres. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nesten alle jeg kjenner har en vifteløs datamaskin. Mobilen deres. Da vet du virkelig ikke hvor svak mobil-prosessorene er i forhold til disse Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva, har ikke din mobil vifte? Min har en stor en. My phone has a big fan. Me! 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Aluminum, gullbelagt sådan, og kobber.Foto: Vegar Jansen, Tek.no. Er en uting at den amerikanske stavemåten griper om seg. Har ingenting i det norske språk å gjøre ihvertfall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Aluminum, gullbelagt sådan, og kobber.Foto: Vegar Jansen, Tek.no. Er en uting at den amerikanske stavemåten griper om seg. Har ingenting i det norske språk å gjøre ihvertfall. Interessant nok er det helt "lovlig" å stave aluminiumi USA også. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nesten alle jeg kjenner har en vifteløs datamaskin. Mobilen deres. Da vet du virkelig ikke hvor svak mobil-prosessorene er i forhold til disse Kan opplyse deg om at moderne mobiler biter greit fra seg i forhold til moderne laptops. En iPhone 6 har en kjerneytelse som er omtrent halvparten av det en topp moderne laptop med 4. generasjons (altså nyeste) Intel i7 med turbohastighet på 3.3 GHz. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nesten alle jeg kjenner har en vifteløs datamaskin. Mobilen deres. Da vet du virkelig ikke hvor svak mobil-prosessorene er i forhold til disse Kan opplyse deg om at moderne mobiler biter greit fra seg i forhold til moderne laptops. En iPhone 6 har en kjerneytelse som er omtrent halvparten av det en topp moderne laptop med 4. generasjons (altså nyeste) Intel i7 med turbohastighet på 3.3 GHz. Nei den har ikke det. Faktisk har ikke htc one m8 noe i nærheten a dette geller og den er over 40% raskere på alle oppgaver enn iphone 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå