Gå til innhold

Champinship Manager forever

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si at jeg lar meg fortsatt imponere av Championship Manager serien.

Det har en helt egen evne til å opptage spillere som talenter før de faktisk blir talenter på ekte.

Eksepel er "Eldar" på lyn, "Julius Agahowa" på shaktar og Peter Løvenkrans på rangers.

Er dere ikke enige :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må bare si at jeg lar meg fortsatt imponere av Championship Manager serien.

Det har en helt egen evne til å opptage spillere som talenter før de faktisk blir talenter på ekte.

Eksepel er "Eldar" på lyn, "Julius Agahowa" på shaktar og Peter Løvenkrans på rangers.

Er dere ikke enige :woot:

Jeg lar meg fortsatt ergre over CM4.... :grine:

Lenke til kommentar
Cm er nice da.. gleder meg til CM 5 kommer  :-)

Vel... Det blir spennende å se hva Eidos greier å få til på egen hånd iom at de tar over utviklingen av spillet etter cm03/04. Tror jeg kommer til å satse videre på sportsinteractive som har laget cm-spillene til nå.

EDIT: Kan legge til at eidos må starte helt på nytt da sportsinteractive eier kildekoden og databasen til cm4 / cm03/04.

Lenke til kommentar

Championship Manager Rulez !!!!

Har spillt CM siden 1992. Har fulgt med utviklingen i tykkt og tynnt. Det er faktisk ingen andre som klarer å lage et bedre spill enn eidos og co.

Hadde store forventninger til cm4 når det kom, og må si at første intrykket var meget skuffende. Tenker det er mange der ute som kuttet ut spillet og heller gikk tilbake til cm3 pga førsteintrykket.

Det som er tingen med cm4, er at spillet blir bare bedre og bedre for hver sesong du spiller. Overall er dette helt klart det beste manager spillet som er gitt ut per dags dato. Så får vi se om det blir noe nytt når 03/04 kommer ut i november :woot:

-z00l-

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ble skuffa over CM4???

Hadde sett for meg stoslåtte ting med disse "live-bildene" når man tenker på grafikken i andre spill så ble jeg faktisk irrtitert, spillte bare ca 2 timer får det ble skrinlagt :grumpy:

Men. det er vel bare for at man skal kunne "utvikle ideen", og for og lokke med bedre features på neste utgivelse.

Penger, penger, penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...