Nemesis86 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg må bare si at jeg lar meg fortsatt imponere av Championship Manager serien. Det har en helt egen evne til å opptage spillere som talenter før de faktisk blir talenter på ekte. Eksepel er "Eldar" på lyn, "Julius Agahowa" på shaktar og Peter Løvenkrans på rangers. Er dere ikke enige Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg må bare si at jeg lar meg fortsatt imponere av Championship Manager serien.Det har en helt egen evne til å opptage spillere som talenter før de faktisk blir talenter på ekte. Eksepel er "Eldar" på lyn, "Julius Agahowa" på shaktar og Peter Løvenkrans på rangers. Er dere ikke enige Jeg lar meg fortsatt ergre over CM4.... :grine: Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg lar meg fortsatt ergre over CM4.... :grine: Hvofor det ? Spillet er jo genialt etter man har lastet ned EP5. Utrolig genialt spill. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Cm er nice da.. gleder meg til CM 5 kommer :-) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Og nå kommer snart CM 03/04 også. 21. November kommer det. Det skal bli nesten som CM4 med EP5, men med nye features, samt noen gamle som forsvant et sted mellom CM3 og CM4, pluss at det skal bli mye bedre! Lenke til kommentar
edwood Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Cm er nice da.. gleder meg til CM 5 kommer :-) Vel... Det blir spennende å se hva Eidos greier å få til på egen hånd iom at de tar over utviklingen av spillet etter cm03/04. Tror jeg kommer til å satse videre på sportsinteractive som har laget cm-spillene til nå. EDIT: Kan legge til at eidos må starte helt på nytt da sportsinteractive eier kildekoden og databasen til cm4 / cm03/04. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvofor det ? Spillet er jo genialt etter man har lastet ned EP5. Utrolig genialt spill. Hva gjør EP5? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Championship Manager Rulez !!!! Har spillt CM siden 1992. Har fulgt med utviklingen i tykkt og tynnt. Det er faktisk ingen andre som klarer å lage et bedre spill enn eidos og co. Hadde store forventninger til cm4 når det kom, og må si at første intrykket var meget skuffende. Tenker det er mange der ute som kuttet ut spillet og heller gikk tilbake til cm3 pga førsteintrykket. Det som er tingen med cm4, er at spillet blir bare bedre og bedre for hver sesong du spiller. Overall er dette helt klart det beste manager spillet som er gitt ut per dags dato. Så får vi se om det blir noe nytt når 03/04 kommer ut i november -z00l- Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva gjør EP5? EP5 er siste patch til Cm4. Det fjerner så godt som alle bugs/problemer og gjør at spillet kjører problemfritt. I tillegg kan man da kjøre spillet med norsk oversetting. Anbefales sterkt. Du finner den på den offisielle hjemmesiden Lenke til kommentar
edwood Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå har demoen til cm0304 kommet. Linker til hvor du kan laste den ned finner du på den offisielle hjemmesiden. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 synes cm 2 var best jeg - var morro å lage dreamteam Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er jeg den eneste som ble skuffa over CM4??? Hadde sett for meg stoslåtte ting med disse "live-bildene" når man tenker på grafikken i andre spill så ble jeg faktisk irrtitert, spillte bare ca 2 timer får det ble skrinlagt Men. det er vel bare for at man skal kunne "utvikle ideen", og for og lokke med bedre features på neste utgivelse. Penger, penger, penger. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ******! sorry. *dobbelpost* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå