Kiiips Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Hei. Er det noen steder i Bergen hvor man kan få vaska klærne sine selv? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Om du tenker på type laundromat, så har jeg bare sett én i Bergen, i de nye studentblokkene i Møllendalsveien. Den er nok gjerne også forbeholdt studentene. Ellers kan du gjøre det på campingmåten, med biotex, varmt vann og en balje eller kraftig søppelsekk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2014 Rapporter Del Skrevet 30. september 2014 Sjekk renseriet på Danmarksplass. Jeg mener å ha sett at de har en del maskiner der. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 1. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2014 På Hatleberg har de også vaskekjellere, men jeg er ikke sikker på om det er bare for studenter osv. Kanskje kan man kjøpe seg et vaskekort, eller få låne ett? Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2014 De som er i SiB sine studentboliger er ganske garantert forbeholdt studenter som bor i de hyblene. Renseriet som Xtra på Danmarksplass har vaskemaskiner og tørketromler du kan bruke for en liten slant penger. Det har visstnok vært et i Kong Oscars gate før, men så vidt jeg kan skjønne er det lagt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå