Haipai Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hei Jeg har kjøpt meg ny laptop, og med den så fulgte det med Windows 8. Problemet er at når jeg har satt den opp første gang og skal bruke internett så kommer det opp sertifikasjonsfeil på de fleste sider. Som Google.som, Facebook.som og Microsoft sine egne sider. Og klokka viser feil og vil ikke synkronisere med nettet. Har prøvd med flere nett, men ikke noe forskjell. Viste seg at både datoen og klokka var feil. Stilte det manuelt nå så ordnet sertifikatfeilen seg. Men klokka vil fortsatt ikke synkronisere med internett. Noen som vet? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Prøvd å synce med ntp.uio.no ? 1 Lenke til kommentar
Haipai Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Jeg tror kanskje det virker nå. Jeg vet ikke hva jeg gjorde, men satser på at ordnet seg:) Mulig det var etter en restart. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 klokka viser feil Det er dette som er problemet. Sjekk/juster først klokken i bios, deretter justerer du i Windows: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/set-clock Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Litt snål den der greia. Man får ikke lov å surfe med feil klokke/dato i BIOS. Må jo være noe sikkerhetsgreier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå