Ovidia2 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Secrets Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Liker godt både farge og s/h versjonen i hver sin uttrykksform. Kjempeflott location du hatt tilgang på. Jeg legger merke til hvor behagelig fargeversjonen faller for øyet pga fargevalg. Inverterer man bildet, så ser man hvorfor. Det er neppe ubevisst fra din side mvh Jan 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Morsomt hvordan du greier å sette årstall på bildene dine, Tove... Her er jeg ihvertfall rett inne på 50-60-tallet ;-) Kvaliteten på bildet er jo bare kongelig - som alltid! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Greier ikke helt å få bestemt meg her for farger eller svarthvit. Tror faktisk jeg ender opp med svarthvit'n denne gang uten at jeg har noen god forklaring på hvorfor. Det bare er sånn. Koketteriet med å være blyg og forsøke å dekke seg til går jeg nok ikke på - he he. Men ansiktuttrykket funker fint. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Hjertelig takk alle sammen for flotte og konstruktive tilbakemeldinger!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg