GroKoDilla Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kveldsmat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Lekkert bilde!! Som et maleri! Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ja, her er det bare å ta frem et lass med superlativer - dette var utrolig flott! Noe av det beste innen fuglefoto jeg har sett her på Akam. Komposisjonsmessig er der berre lekkert. Det hadde vært utrolig kjekt å se en versjon hvor den bakerste fuglen til venstre er erstattet med bakgrunnen. Tenker på takten og gjentakelsen i komposisjonen. mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Lekkert bilde!! Som et maleri! Mvh Tove Neimen så hyggelig, Tove! :-D Var litt usikker på om jeg kunne legge ut dette bildet siden det var så "grumsete" i bakgrunnen... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Flott! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Ja, her er det bare å ta frem et lass med superlativer - dette var utrolig flott! Noe av det beste innen fuglefoto jeg har sett her på Akam. Komposisjonsmessig er der berre lekkert. Det hadde vært utrolig kjekt å se en versjon hvor den bakerste fuglen til venstre er erstattet med bakgrunnen. Tenker på takten og gjentakelsen i komposisjonen. mvh Jan Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, Jan! Som jeg skrev til Tove, så var jeg veldig usikker på dette bildet... Hyggelig at du likte det! Skal prøve å fjerne "bakmannen" ... men vet ikke om jeg legger det ut ;-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Spennende metning og det enkle i komposisjonen gjør at jeg "liker". God helg! Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Henger meg på de andres superlativer:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Spennende metning og det enkle i komposisjonen gjør at jeg "liker". God helg! Vh. Tusen takk! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Henger meg på de andres superlativer:-) ZankU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg