LarZen Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Har i en god stund nå vært plaget over å bli tett i nesa. Ikke noe snørr eller noen ting. Det er som regel ikke helt tett men det føles som å puste igjennom et par sugerør. Kvelder er verst og det er veldig slitsomt å sove da en jobber med å få puste skikkelig. Føles også som det er et slags trykk rundt nesa. Ikke noe vondt i bihuler eller noe. Hva kan dette være for noe tro? Ikke missbrukt nesespray eller noe slikt. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Vet ikke om det er no som kan oppstå i voksen alder, men kanskje det kunne vært en idé å sjekke ut polyppene hos legen? Jeg hadde, dog som liten, samme problemet, samt at jeg pustet tungt og snorket. Tok mandler og polypper og problem løst. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Burde kanskje nevnt at jeg har vært hos lege og en øre nese person. Tittet inn i nesa og så ingenting. Alt så veldig bra ut fikk jeg beskjed om. Men noe er ikke som det skal...spørs om jeg bare må tilbake til legen og insistere på videre utredning. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg ville gått til legen og så håpt på en henvisning til ØNH-lege. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg ville ha prøvd ut antihistamin først, f.eks reseptfri Cetirizin. Dersom dette hjelper, da kan du være rimelig sikker på at slimhinnene i nesa hovner opp grunnet et allergen. Da kan du ta det derfra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Har selv det problemet av og til, for meg hjelper det med nesespray. Bruker helst salt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Takk for råd og tips folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå