KVTL Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Prøv conversations-44f3fd Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Der var jeg for treig Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lagde meg bruker på Ello her om dagen ved hjelp av Ello-Invite.com. Noen som har noen tips om hvordan man "kommer i gang"? Klør etter søkefunksjon, mobil-app og mye andre, og jeg vet at det kommer etter hvert. Noen som har tips til ting å gjøre/utforske i mellomtiden? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har egentlig ikke funnet ut noe å gjøre. Men så har jeg ikke brukt mye tid på Ello heller. Jeg aner ikke om det er mulig å finne venner uten å spørre de om Ello-navn på Facebook eller lignende. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har tre invites til de første som sender epost på pm eller post epost-adr her Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Etter mye om og men greide jeg å poste et bilde uten at det ble rotert 90 grader til en side! En del bugs i systemet ennå. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Noen som trenger invite? Jeg har én, send pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå