KVTL Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hva er Ello? Ello er noe av det siste innen SoMe som ikke har vært en døgnflue. De har laget et manifest der det fremkommer at de ikke selger din informasjon til annonsører. Hvem? Alle som skal registrere seg på Ello må ha en invite. Koden du får brukes på ello.co/join, der du også registrerer din bruker. Hvor? Invites selges på eBay. Det er ikke tillatt med kjøp og salg på forumet. Derfor har jeg laget denne tråden for å dele ut invites, og for å lage en liten brukergruppe. Hvordan? Jeg har en invite til førstemann som melder seg. Vedkommende som bruker koden for å registrerer seg, forplikter seg til å dele minst tre av sine invite- koder med andre brukere i denne tråden. Ber om at man sender pm til meg fordi da er vi sikret at det er et medlem av forumet som registrerer seg. KVTL @kvtl (Twitter og Ello) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dette hadde vært morsomt å teste. PM Sendt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Sendt kode. Husk å del.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Deler med de neste som måtte delta i tråden Ello var ikke like intuitivt som andre sosiale media men ikke så galt at man ikke forsto det etter litt klikking og tasting. Veldig artsy. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hei. Jeg er interessert i å prøve Ello =) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Har sendt invite til "blured" Lenke til kommentar
Spider Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg er også interessert. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Send meg pm med emailen din så sender jeg invite til den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg er interessert i å prøve også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Har sendt til "Slimda", "Mason Savoy" og "blured" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Takker. Da har jeg også tre stk. Send meg en PM om dere ønsker. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har også tre invites å gi bort. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Har tasta litt rundt og desverre så later det til at dette er et fora for kunst og moteinteresserte Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Men husk at det er ganske nytt community enda. Slik var det både på Facebook og Twitter tidligere. Men jeg har lagt til en del av dere (om ikke alle) som "friends". Hvis vi får litt liv i denne tråden kan vi bygge opp en diskusjon.no community der inne. Dette burde være starten på et norsk Ello eventyr. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Kunne jeg fått en invite fra en av dere? Edit: sendte pm til mason Endret 27. september 2014 av Netrum Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Interessert, sendt en pm til mason Lenke til kommentar
DagN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Kan jeg få en "invite" av dere? Kunne vært morsomt å teste denne også. Dag Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Kunne noen være så veldig snill å sende meg en invite ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Her er en kode som kan brukes på ello.co/join worm-first-butter-you Nicket mitt er samme som på Twitter, @kvtl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå