AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hei jeg har begynt å trene så har derfor økt matinntaket mitt betraktelig. Jeg har alltid vært tynn og kunne fint klare en dag med bare 2 måltider tidligere. Nå spiser jeg minst 4 store måltider der jeg presser i meg så mye jeg kan. For å sette det litt i perspektiv så spiser jeg ca dobbelt så mye til lunch på jobb som de som veier 50 kg mer enn meg. Jeg er 175 ca 65-70 kg og lav fettprosent. Problemet mitt er at jeg nå driter 2-3 ganger hver dag.. Er det normalt? Akkurat som maten går rett igjennom.. Anonymous poster hash: 42110...107 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Nå er det jo engang slik at det som kommer inn, MÅ ut igjen. Etter at kroppen har tatt opp næringsstoffer osv, er det jo ingen grunn til å ta vare på "søpla". Med andre ord...helt normalt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 For å si det med et rim: totalt normalt. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hadde du driti mindre så burde du bekymret deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Synes du det er gøy å drite? Anonymous poster hash: ee4f3...8f5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Høyt enegibehov og matinntak gir jo naturlig nok mer avføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå