Amunra Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Hei! Jeg er på tur til å kjøpe en photoskriver. Men vet ikke helt hva jeg skal velge av skrivere. R3000 har maks 33x317cm på utskrift ogPro 3880 har maks 43x88cm på utskriftenI den forbinndelse så blir det mest utskrift på lerret.Hvilke type lerret er det som bør brukes og hvor får man kjøpt dette?Og ikke minst, hvilke av dem vil dere anbefale å kjøpe?En annen ting, ser det er kommet en ny type skrivere som heter Ricoh, med geljet.Noen som har vært borti dette? Mvh Inge Endret 26. september 2014 av Amunra Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 R3000 blir liten for lerret, spesielt hvis du skal spenne det opp, da mister du for 5-20cm bildeflate (ifht tykkelsen på blindramma). Jeg har selv en R3000, knall skriver, men lerret på blindramme blir for smått, jeg har skrevet ut noen bilder på lerret, men de har jeg limt på KapaFix for å beholde størrelsen, men da forsvinner jo litt av poenget med lerret (3d effekten man få ved å ha bildet rundt rammen). Jeg ville nok gått for en A2+ skriver, eller større, og helst med rullmating hvis jeg skulle brukt mye lerret. På jobb tidligere hadde vi en Epson 7880, den skrev ut opptil 61cm bredde og det gikk akkurat for lerret i 50cm bredde på 2,5 og 5 cm rammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå