indahla Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er "det meste av teknologi" et pluss?!? Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er "det meste av teknologi" et pluss?!? Ja! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Føler du at det bør være et pluss å ikke ha det meste av teknologi? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Noe av det vanskeligste er å si nei til diverse teknologi og funksjoner, dette er Apple ganske flinke til i motsetning til diverse asiatiske selskaper som propper inn en drøss med mer eller mindre tungvinne/unødige/unyttige funksjoner. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Pl610. Kan du gi meg noen eksempel på dette, f.eks på galaxy s5? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jaha? Huawei pleier ikke putte så mye rart i... Oppo heller... Hmm... Mener du Samsung? Eller hvilke andre er det du mener? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei, dere får kose dere med en telefon som er prist en halv gang for høyt, med dårlig byggekvalitet, gammelt hardware og et 8-10 år gammelt design. Har kjøpt meg note 4 som kommer løpe sirkler rundt ayphøn telefoner :0) Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei, dere får kose dere med en telefon som er prist en halv gang for høyt, med dårlig byggekvalitet, gammelt hardware og et 8-10 år gammelt design. Har kjøpt meg note 4 som kommer løpe sirkler rundt ayphøn telefoner :0) Det er det som er det vittige her... selv om Samsung kanskje er best på papiret så er de drittrege i bruk, min gamle iPhone 4 var raskere (i bruk) enn Samsung G S5 som jeg har nå. Forskjellen er faktisk så stor at jeg slipper å ha telefonene ved siden av hverandre for å konkludere, nok å se telefonene i vanlig bruk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) "de" er ikke det. Din s5 er kanskje det. Min note3 er ekstremt kjapp. Har hørt s5 lugger og er tregere enn man bør forvente, selv mot s4. Men det er bare noe jeg har lest, ikke testet... Meeeeeen som sagt, det er en modell, ikke alle modellene fra selskapet. Endret 28. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) "de" er ikke det. Din s5 er kanskje det. Min note3 er ekstremt kjapp. Har hørt s5 lugger og er tregere enn man bør forvente, slev mote s4. Men det er bare noe jeg har lest, ikke testet... Meeeeeen som sagt, det er en modell, ikke alle modellene fra selskapet. Håper for all del ALLE telefonene fra Samsung er bedre å raskere enn S5... Edit: Når det er sagt så synes jeg Samsung sin løsning med pen er god, håper Apple skjønner dette på sin plus modell i fremtiden. Endret 28. september 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Tviler på alle er det, vil tro de fleste ikke er det siden de har mange billigmodeller. Men note3 er det. Og Alpha og Note 4 er mest sannsynligvis det. Hvis ikke har de bæsjet på leggen. Endret 28. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei, dere får kose dere med en telefon som er prist en halv gang for høyt, med dårlig byggekvalitet, gammelt hardware og et 8-10 år gammelt design. Har kjøpt meg note 4 som kommer løpe sirkler rundt ayphøn telefoner :0) Kan ikke si meg enig i design og heller ikke byggkvalitet (foreløpig i det minste). Selv om jeg også ble litt skuffet over de nye iPhonene designmessig, så synes jeg ikke noen av konkurrentene har noe finere telefoner. Kanskje til nøds Z3... Prisen er i høyeste laget, det er ikke til å komme unna. Men det er ikke så ille når jeg får igjen 4 lapper for min 2 år gammle iPhone 5 ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 4 lapper? Då bør den jaggu være som ny Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Prisen er i høyeste laget, det er ikke til å komme unna. Men det er ikke så ille når jeg får igjen 4 lapper for min 2 år gammle iPhone 5 ^^ Det gjør du ikke... som nye 5S selges nå for rundt 3500 kr, lagringskapasitet spiller liten rolle på eldre modeller. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Tja, Samsung har jo fått endel kritikk for unødvendige funksjoner i telefonene sine, men det gjelder også smart tv-er og andre duppeditter. Det ligger tilsynelatende lite arbeid bak funksjonene og mange av de brukes derfor sjelden eller aldri. Et flott eksempel er jo pulsmåleren de tok i bruk og plasseringen av denne. Men det tar seg jo flott ut på spec-listen 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 4 lapper? Då bør den jaggu være som ny Det er den. Er en helt ny erstatningsenhet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 4 lapper? Då bør den jaggu være som ny Det er den. Er en helt ny erstatningsenhet. En splitter ny 5S koster godt under 5 lapper... hva får deg til å tro at du får 4 lapper for en iPhone 5? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 At det er så mange som får skikkelig misjonær takter ala hardcore Jehovas Vitner når det kommer til hvilke telefon dem liker er like forbløffende og til tider underholdende hver eneste gang. 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 4 lapper? Då bør den jaggu være som ny Det er den. Er en helt ny erstatningsenhet. En splitter ny 5S koster godt under 5 lapper... hva får deg til å tro at du får 4 lapper for en iPhone 5? Fordi Elkjøp selger pre-owned iPhone 5 16GB til 4 lapper... Min er 32GB. Mulig jeg må gå ned noen hundrelapper. Det gjenstår å se. Men stort sett har dette gått fint. Solgte min 4S når 5 kom for 4500. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Fordi Elkjøp selger pre-owned iPhone 5 16GB til 4 lapper... Min er 32GB. Mulig jeg må gå ned noen hundrelapper. Det gjenstår å se. Men stort sett har dette gått fint. Solgte min 4S når 5 kom for 4500. Hvor ser du det hen? Uansett... det er forskjell på Elkjøp og deg, ekstra lagring gir minimalt med ekstra verdi på eldre modeller. Hadde aldri hverken gitt 3500 kr for en iPhone 5 eller nesten 5 lapper for en 5S nå som iPhone 6 er i salg. Edit: Etter hva jeg ser koster en NY iPhone 5 4000 kr på Elkjøp. Endret 28. september 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå