Jaybug Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Men viktigst av alt kan du låse skjermen mens du ser video. Det er en nydelig funksjon. Kan nevne at du har kunnet gjøre dette på alle iOS dingser så lenge jeg kan huske. En funksjon som jeg sårt savner ved min Nexus 7. 1 Lenke til kommentar
Zappnorge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 8500,- for en smartphone? Det er vel bare 128GB versjonen som koster så mye. 64 GB koster 7600... er ikke direkte billig det heller ( i tillegg til at du ikke kan bruke minnekort om du ønsker ). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Men viktigst av alt kan du låse skjermen mens du ser video. Det er en nydelig funksjon.Kan nevne at du har kunnet gjøre dette på alle iOS dingser så lenge jeg kan huske. En funksjon som jeg sårt savner ved min Nexus 7. Du kan ikke låse en iOS enhet mens man ser på video slik han mener. iOS kan ikke slå alt av input, men fortsatt vise bildet på skjermen.? Det er vel det du sikter til her, Slai? Tulla. Du kan jo det hvis du setter opp Begrenset tilgang og aktivere det med 3 trykk på hjem-knappen, men det er jo et par ekstra steg. Endret 29. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det er nok dritt å kaste mot Apple om man ønsker, det er ikke det. Men vi snakker om et av produktene deres her. Selv mener jeg at man velger høyere modeller enn basismodellen fordi basis er 16gb minne, noe som sjelden tilbys for tiden. Er som regel 32gb eller over, pluss sd-kort på mange. Så å sammenligne for eksempel note 4 med den rimeligste 6+ blir smålig feil. Hvorfor finner dere ikke noe skikkelig da? Jeg sier ikke at hverken iPhone eller Apple produkter er perfekte... de har også minuser og negative sider som produkt fra alle andre produsenter. Problemet er likevel at det meste dritslengingen jeg ser er fantasiting eller hakk i plata. Når det er sagt... er det sjelden 16 GB versjon tilbys???? Enda mer fantasi... var vel 16 GB som absolutt er den mest vanlige telefonen og vil man ha en telefon ved lansering er 16 GB modellen den absolutt mest vanlige. Dere? Lasse: hva er det som skjer med deg? "Hvem bryr seg" er litt dårlig argument, og at på en eller annen måte du klarer lire av deg noe så ihuga fanboysk som at note4 ikke er et high end produkt er noe med det tristeste jeg har lest i dag. Innleggene dine hadde vært så mye bedre uten den fanatiske vrien der. Med vare litt moderering hadde det vært knall. Kan ellers nevne at trådløs lading virker helt fjernt teit og ubrukelig til man faktisk bruker det. Hadde det på 920en min, og det var faktisk veldig greit. Om det bør trekkes for det er vel debatable, men... Har jeg sagt det... har ikke prøvd Note 4 engang og kan ikke huske å ha uttalt meg om den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Jeg vet? Som du ser over er det ment til Lasse. Hvis du og heter Lasse beklager jeg forvirringen =) . Alt som var til deg der var egentlig "dere?" =) Cramerax: det er riktig. Endret 29. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg vet? Som du ser over er det ment til Lasse. Hvis du og heter Lasse beklager jeg forvirringen =) . Alt som var til deg der var egentlig "dere?" =) Cramerax: det er riktig. Kanskje det er greit å snakke til den man quoter og skal du snakke til "alle oss" bør vel det komme litt bedre frem Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Nei, du misforstår. Det jeg sier er at den eneste kommentaren direkte til deg er der jeg skrev "dere?" i posten min, under sitatet ditt, siden jeg følte du lempet meg under en viss kategori folk jeg ikke føler meg hjemme i =p . Det etter "Lasse:" er til Lasse. Jeg bare quotet ham ikke, slik jeg gjorde med deg. Endret 29. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det kan jo være forvirrende mtp. at man får notification at man har blitt quotet da Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Jo men han var jo the recipient av den ene delen av posten =p Beklager, blir enklere med note4 =( Endret 29. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jo men han var jo the recipient av den ene delen av posten =p Beklager, blir enklere med note4 =( Ahaaa... Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Den er for tynn spør du meg. Hvorfor ikke lage den tjukkere og få på plass et større batteri og ikke-utstikkende kamera? Gjelder forsåvidt vanlig iPhone 6 også. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 iPhone 6 Plus: The Bend Uncut: Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Okay, er sånn smålig bekymret for akkurat det der. Det så ganske så lett ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Herre min hatt det der såg ikke bra ut Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Håper på en uttalelse fra Apple om dette... hvis den er så lett å bøye som videoen viser så burde den vel ikke bli satt i produksjon i det hele tatt. Hvordan er det me Iphone 6, er den like ille som pluss? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Consumer Reports har gjennomført labtester, for å på vitenskapelig vis se hvordan dette ligger an, vil anbefale deg å se den hvis du ikke har sett den alt: Consumer Reports sin labtest ligger på Youtube. Consumer Reports konkluderer basert på sine labtester med at dette "problemet" med iPhone 6 Plus ser ut til å være blåst ut av proporsjoner. Apple har forøvrig kommet med en uttalelse om saken, det refereres til den i videoen: Kun 9 personer kontaktet Apple angående bøyde iPhone 6 Plus-telefoner, dette på et tidspunkt hvor det hadde blitt solgt et eller annet sted i overkant av 10 millioner iPhone 6/6+. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Consumer reports testet vel ikke samme svakhet som problemet skal være, da de legger trykk på motsatt side av telefonen? Husk at det er gått ekstremt kort tid siden telefonene kom for salg. Og at ikke alle som opplever noe negativt med en vare sier noe. Endret 30. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 En bruker på 9to5mac postet dette her om dagen: ecruz53 says: September 26, 2014 at 9:44 pm If you follow things you will learn that the first twits of the iphone bending came from a company in great britain. Right before the canadian video appeared. These are facts that the media dont follow or care. Name of company, JW London, an ad company. CustomersSamsung! Funny, isnt it? http://9to5mac.com/2014/09/26/consumer-reports-iphone-bend-test/#commentsMuligens litt konspirasjonsaktig, men interessant tanke likevel. Noen som har noe mer info om noe sånt? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 En bruker på 9to5mac postet dette her om dagen: ecruz53 says: September 26, 2014 at 9:44 pm If you follow things you will learn that the first twits of the iphone bending came from a company in great britain. Right before the canadian video appeared. These are facts that the media dont follow or care. Name of company, JW London, an ad company. CustomersSamsung! Funny, isnt it? http://9to5mac.com/2014/09/26/consumer-reports-iphone-bend-test/#commentsMuligens litt konspirasjonsaktig, men interessant tanke likevel. Noen som har noe mer info om noe sånt? Det ville ikke overraske meg nevneverdig. Samtidig vil det ikke forandre stort, dersom det viser seg at den bøyes så lett som noen skal ha det til. Jeg får stikke innom Epleveien 1 og bøye på noen etter jobb i dag... Idioter -> http://gizmodo.com/stop-bending-the-apple-stores-iphones-1640310111 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Husk å prøvebøy flere av de i testen til Consumerreports. Spesielt den som scoret lavest. Men det er uansett lumpent mot butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå