Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs West Ham United

blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angrep er det beste (eneste) forsvar. Vi er praktisk talt fucked defensivt så her er det bare å få så mange mål som vi kan slik at vi ikke taper fordi vi slipper inn alt fra 1 til 10 mål.

Rojo blir trolig å finne som midtstopper. Ellers så må vi se til uerfarne Tom Thorpe og Paddy McNair. Tipper på || Rafael - Thorpe - Rojo - Shaw || fra start.

Jones, Smalling og Evans; kjeksefaen hele trioen! Er bare å terminere kontraktene til Smalling og Evans for de legger opp innen de har blitt friske uansett. Jones skal være glad han bare er 22 år gammel og at har potensiale til å bli topp 3-5 i PL eller så kunne han også bare ryke og reise. Men han må faen meg holde seg skadefri for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Må vel kanskje legge litt skyld på LvG med tanke på skadene. Har ikke noen kilder på dette, men mener å ha lest at han fikk kritikk av Robben (?) etter VM. Han kjørte visst doble treningsøkter som i tillegg var veldig harde. Nederland hadde jo veldig mange skader på slutten av VM. Som sagt har jeg ikke kilder på uttalelsene, og det kan være jeg husker feil :p

EDIT: Om det stemmer, så må han bare kjøre på for min del. Jo flere skader jo bedre.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Føler at vi alltid møter en håpløst skadeskutt forsvarslinje mot Man Utd, uten at det gjør noen forskjell fordi vi ikke tør å angripe. Føler at det kommer til å skje igjen. Kan huske rekka med Fletcher-Carrick-Brown-Evra for et par år siden. 4-1 til Man Utd ble det.

Rooney gjør det ofte bra mot oss, og det er vel ikke usannsynlig at Falcao får hull på byllen heller. 3-1 tipper jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...