blured Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Premier League 27.09.2014 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 Sport Premium Manchester United - LDDWL West Ham United - LWLDW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Blir morsomt å se denne mellom derby-kampene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Angrep er det beste (eneste) forsvar. Vi er praktisk talt fucked defensivt så her er det bare å få så mange mål som vi kan slik at vi ikke taper fordi vi slipper inn alt fra 1 til 10 mål. Rojo blir trolig å finne som midtstopper. Ellers så må vi se til uerfarne Tom Thorpe og Paddy McNair. Tipper på || Rafael - Thorpe - Rojo - Shaw || fra start. Jones, Smalling og Evans; kjeksefaen hele trioen! Er bare å terminere kontraktene til Smalling og Evans for de legger opp innen de har blitt friske uansett. Jones skal være glad han bare er 22 år gammel og at har potensiale til å bli topp 3-5 i PL eller så kunne han også bare ryke og reise. Men han må faen meg holde seg skadefri for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Må vel kanskje legge litt skyld på LvG med tanke på skadene. Har ikke noen kilder på dette, men mener å ha lest at han fikk kritikk av Robben (?) etter VM. Han kjørte visst doble treningsøkter som i tillegg var veldig harde. Nederland hadde jo veldig mange skader på slutten av VM. Som sagt har jeg ikke kilder på uttalelsene, og det kan være jeg husker feil EDIT: Om det stemmer, så må han bare kjøre på for min del. Jo flere skader jo bedre. Endret 26. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Føler at vi alltid møter en håpløst skadeskutt forsvarslinje mot Man Utd, uten at det gjør noen forskjell fordi vi ikke tør å angripe. Føler at det kommer til å skje igjen. Kan huske rekka med Fletcher-Carrick-Brown-Evra for et par år siden. 4-1 til Man Utd ble det. Rooney gjør det ofte bra mot oss, og det er vel ikke usannsynlig at Falcao får hull på byllen heller. 3-1 tipper jeg.. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Trenger sårt en seier her i dag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Håper ikke West Ham blir alt for defensive. Fullt mulig for de å få med seg poeng her. Tror det blir 1-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Lett seier for hjemmelaget. Falcao med hat-trick. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Spent på hvem av McNair/Thorpe som starter ved siden av Rojo i midtforsvaret. Håper det løsner for Falcao i dag. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Lett seier for hjemmelaget. Falcao med hat-trick. Ironisk? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Blir rimelig forbanna hvis RvP får starte idag og. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Spennende med Shaw nå, men for noen midtstoppere... Forstår ikke hvorfor RvP starter. Selv om han scoret forrige kamp så var han usynlig resten av kampen... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 RvP har vært dritt hele sesongen. Men han og Rooney skal vel ha klippekort. Rooney fordi han er Captain og RvP fordi han er Captain på Nederland. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ville heller hatt Mata enn RvP. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Er rimelig forbanna Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nå må vi faen meg vinne denne. Pool-uavgjort som betyr at vi kommer over dem med seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå