larsen_1 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kjøpte dette spillet i dag, innstallerte 4 cd`er og alt gikk som smurt. Får å få kunne spille spillet måtte jeg logge inn eller lage en ny account. Konto hadde jeg ikke så oppretta en ny. Brukernavn gikk på grønt men passord gikk ikke. Prøvde forskjellige br.navn og po. men ingenting nyttet. Noen av dere som har hatt det samme problemet og evt. hva er løsningen her? Om ikke drar jeg tilbake til butikken i morgen og hever kjøpet. Plz help! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Regner med det er Rockstar Social Club som er problemet, men du fikk altså ikke lov til å lage en bruker? Det kan være at du hadde noen tegn i passordet som ikke er lov, husker ikke helt reglene deres for spesialtegn. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Prøvde alt. Leverer tilbake skiten Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Prøvde alt. Leverer tilbake skiten Skjønner jeg godt. Er et greit nok spill, men for min del var det ikke et Max Payne spill, og må man registrere for å spille blir det for dumt når det ikke funker. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Dro tilbake til butikken i dag og skulle levere tilbake, men gikk ikke da varen var åpnet. Selgeren var såpass sporty at han gav meg noen tips. Opprettet et nickname, brukernavn og passord på Rockstar Social Club. Møkkaspillet laget ikke en snarvei på skrivebordet, så gikk inn på utforskern - programfiler x86 og Rockstar games legger ved noen bilder her, har aldri hatt så mye problemer med ett spill siden starten på 90 tallet. Jeg logger på med riktig brukernavn og po men kommer ikke videre Noen som vet? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Innstaller Rockstar Social Club på PCn din: http://patches.rockstargames.com/prod/socialclub/Social%20Club%20v1.1.0.6%20Setup.exe Etter den er innstallert så skal du få helt fint få logget deg inn på kontoen inn i spillet og da er du good to go. Håper dette hjelper og kos deg med spillet Kilde: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200146066-Manual-Link-to-Social-Club-Application-Download Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Takker Boss. Funka dette men likte ikke spillet. Mer vant til Farcry 3 og Crysis. Venter på Farcry 4 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Takker Boss. Funka dette men likte ikke spillet. Mer vant til Farcry 3 og Crysis. Venter på Farcry 4 du trenger litt tilvenning til å klare å drepe alle fiender, men det er et rått spill. Veldig morro og kul historie og! Spill i noen timer så blir du vant med siktingen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå