cenenzo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Er det farlig å kjøre dersom bilen varsler feil om katalysator/lambdasonde på eksos? Har en Audi A4 2005 , som nylig fikk lysende motorfeil lys. Jeg var hos verkstedet og sjekket hva feilkoden var. Og da kom de fram til at det var: Katalysator eller lambdasonde feil, men de klarte ikke helt å si hvilken av dem det var. Tittet iallefall på prisen for å fikse det, og prisen for å bytte katalysator var over 5000,- og det har jeg nok ikke råd til, sidne jeg nettop byttet hele bremseanlegget. Kan noen si meg om det ødelegger bilen å kjøre med den feilen? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ikke at det hjelper stort, men min amøbe-gjetting er at det er ganske ufarlig. Katalysatoren er der for å rense utgassene, og ingen detter nok død om, om du kjører en kort tid med den sånn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg