Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva har det å si hvor mye kortet koster? De har det ikke på lager, de kommer ikke til å få det på lager, og dere vet dette veldig godt. Meningsløs diskusjon numero uno i dag... De har ikke på lager, det er jo derfor det står at det må skaffes!!! Og dersom de ikke hadde hatt til hensikt å skaffe kortet hadde det jo bare vært enda mer idiotisk å avertere kortet Dette er ikke snakk om et "glemt produkt" heller da prisen har blitt endret 2 ganger i løpet av 1-2 dager. Det siste der er et ganske interessant poeng. At de averterer for et kort de ikke kan skaffe, siden det gikk ut av produksjon for lenge siden, er dumt nok. Men hvorfor de sitter og endrer prisen på det...? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette er helt utrolig at man kan prøve og få 1300kr for dette kortet. Komplett - GF2 Redigert , prisen ble endret . Bra jobbet komplett OK, nå er det NOEN som kødder her. Den linken peker til et kort som ligger under demovarer, men når en går inn på demovarer via menyen ligger det ikke der. Søk på produktnummeret og produsentens varenummer førte heller ikke fram. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva er problemet, ikke kjøp kortet. Ja, men så er det de i forumet her som gjør alt de kan for å ødelegge for Komplett, og gjør alt de kan for å grave opp dritt om Komplett. Tror mange av de jobber for konkurrerende web-shops. HAHAHAHAHAA!!! Mon tro om forummedlemmene er *litt* mer paranoide enn resten av Norges befolkning.... Kanskje det hadde vært et tema for en poll? Q: Hvor paranoid vil du si du er i forhold til Ola Normann? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 En annen grunn til at komplett får så mye omtale er jo rett og slett at de er så enormt digre Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mente ikke å tråkke på noens tær her, men jeg synes det gjennomgående i forumet klages og skrikes over feil her og der på diverse web-shops uten at man har tatt kontakt med aktuelle web-shop for å prøve å løse problemet. Her kan Komplett ha feilpriset varen, og ettersom det er menneskelig å gjøre feil, synes jeg det er galt å skrike opp om dette så fort man ser en feil. Hvorfor ikke gjøre de oppmerksom på at dette er ett grådig overpriset produkt, og spørre om det muligens er feil slik at de kan få rettet det? Ser stadig slike emner om Komplett, hvor folk klager noe inn i hampen på noe de føler er urettferdig, uten at de selv har tatt kontakt med Komplett for å prøve å ordne det... kan være en misforståelse. Grunnen til at det er flere tråder om Komplett er nok, som mange sier, at de er så store. Det skal også nevnes at jeg ofte ser slike tråder om andre web-shops også, og synes det er feil fremgangsmåte samme hvilken web-shop det er. Bare at i denne tråden, var det Komplett det gjaldt. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Godt sagt Afseth De aller, aller fleste har ikke hatt noen problemer med komplett. Tvert imot, dersom man nærmer seg dem med vanlig høflighet har jeg opplevd mange ganger at man kommer svært langt. F.eks tilsendt nye produkter dersom det viser seg å være noe som helst galt. Men det er altså når det går noe galt folk skriker opp, og da er det naturlig at det blir mye snakk om komplett iom. at de er den suverent største aktøren. Men som Afseth sier... snakk med komplett først og forsøk å løse saken på en skikkelig måte. De er stort sett svært hyggelige. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har akkurat bestillt fra Komplett for 1. gang (en hansol H950 LCD 4995.-), så nå får jeg vel se hvordan de er da. Krysser fingrene for at jeg ikke får en med pixel feil !! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du får si fra hvordan det er. Men hvorfor LCD? Du får en rå 22" Samsung til 6500! Det blir min neste skjerm Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du får si fra hvordan det er. Men hvorfor LCD? Du får en rå 22" Samsung til 6500! Det blir min neste skjerm Jenta si som har skjønt det! *grin* Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå