Gå til innhold

Komplett Prissjokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol det er akkurat det kortet jeg kjøpte for 1750 for 1.5år siden *grin*

ja dette er svindel! :D

Ja, de forsøker seg helt sikkert på svindel!! Fy søren ass. De vil svindel en liten gutt som skal bruke alle sparepengene i sparegrisen sin på et nytt skjermkort. Tenk å være så slemme da!

Eller kanskje de ikke har oppdatert demovare prisene sine? Jeg tror på den første teorien!

Lenke til kommentar
lol det er akkurat det kortet jeg kjøpte for 1750 for 1.5år siden *grin*

ja dette er svindel! :D

Ja, de forsøker seg helt sikkert på svindel!! Fy søren ass. De vil svindel en liten gutt som skal bruke alle sparepengene i sparegrisen sin på et nytt skjermkort. Tenk å være så slemme da!

Eller kanskje de ikke har oppdatert demovare prisene sine? Jeg tror på den første teorien!

Ikke ta alt bokstavelig da!!hallo i luken! selvfølgelig er det mest sannsynelig at de har priset feil!! :wow:

Lenke til kommentar

Må bare si at komplett.no er den webshoppen etter min mening som virkelig har gode tilbud på demovarer!

Har kjøpt hovedkort og skjermkort demobrukt av dem, er MEGET fornøyd. Skjermkortet viste seg å ikke fungere helt topp, sendte det inn og hadde nytt 1uke etter at jeg sendte det..kjempebra service komplett! :)

Lenke til kommentar
Hva er problemet, ikke kjøp kortet.

Ja, men så er det de i forumet her som gjør alt de kan for å ødelegge for Komplett, og gjør alt de kan for å grave opp dritt om Komplett.

Tror mange av de jobber for konkurrerende web-shops.

Det er da merkelig at det ikke skal vere tillatt å gjøre oppmerksom på at komplett gjør en feil, men når det er andre webshopper så skrikes det høyt.

Hva er dette for slags tankegang, det virker som om enkelte blir hysteriske om noen nevner komplett eller amd i negativ retning, det er jo helt sykt.

PS, handler selv hos komplett og andre , men jeg nøler heller ikke med å si fra om noen av dem gjør en tabbe eller om dem gjør noe ekstra bra.

For ordens skyld er jeg snekker og dermed er det vel tvilsomt at jeg er annsatt i noen av de firmaene :cool:

Lenke til kommentar

Hva har det å si hvor mye kortet koster? De har det ikke på lager, de kommer ikke til å få det på lager, og dere vet dette veldig godt. Meningsløs diskusjon numero uno i dag... :grumpy:

Men hadde de hatt det på lager, så hadde jeg vurdert det... Hadde et sånt en gang i tiden... Temperatursensor, viftestyring og alt... ;)

Lenke til kommentar
Hva har det å si hvor mye kortet koster? De har det ikke på lager, de kommer ikke til å få det på lager, og dere vet dette veldig godt. Meningsløs diskusjon numero uno i dag... :grumpy:

De har ikke på lager, det er jo derfor det står at det må skaffes!!! :roll:

Og dersom de ikke hadde hatt til hensikt å skaffe kortet hadde det jo bare vært enda mer idiotisk å avertere kortet :mad:

Dette er ikke snakk om et "glemt produkt" heller da prisen har blitt endret 2 ganger i løpet av 1-2 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...