BBernes Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dette er helt utrolig at man kan prøve og få 1300kr for dette kortet. Komplett - GF2 Redigert , prisen ble endret . Bra jobbet komplett Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 lol det er akkurat det kortet jeg kjøpte for 1750 for 1.5år siden *grin* ja dette er svindel! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wow :gretten: Kan det være feil priset? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prisen på dette kortet (på komplett) er diskutert i en annen tråd også. husker ikke hva den het.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ga nærmere 2000kr for dette i sin tid.. Har tapt nesten 700kr på detta.. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 lol det er akkurat det kortet jeg kjøpte for 1750 for 1.5år siden *grin* ja dette er svindel! Ja, de forsøker seg helt sikkert på svindel!! Fy søren ass. De vil svindel en liten gutt som skal bruke alle sparepengene i sparegrisen sin på et nytt skjermkort. Tenk å være så slemme da! Eller kanskje de ikke har oppdatert demovare prisene sine? Jeg tror på den første teorien! Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 lol det er akkurat det kortet jeg kjøpte for 1750 for 1.5år siden *grin* ja dette er svindel! Ja, de forsøker seg helt sikkert på svindel!! Fy søren ass. De vil svindel en liten gutt som skal bruke alle sparepengene i sparegrisen sin på et nytt skjermkort. Tenk å være så slemme da! Eller kanskje de ikke har oppdatert demovare prisene sine? Jeg tror på den første teorien! Ikke ta alt bokstavelig da!!hallo i luken! selvfølgelig er det mest sannsynelig at de har priset feil!! Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tror det er fixa nå! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prisen står nå til 270kr. noe som er mer realistisk. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dere er hysteeeeeriske!!! :wub: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva er problemet, ikke kjøp kortet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva er problemet, ikke kjøp kortet. Ja, men så er det de i forumet her som gjør alt de kan for å ødelegge for Komplett, og gjør alt de kan for å grave opp dritt om Komplett. Tror mange av de jobber for konkurrerende web-shops. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Prøver ikke og sverte komplett , men den feilprisingen var ekstrem da . Tenk his noen hadde kjøpt det , håper bare komplett fikser prisen så ingen blir lurt. Handler mye hos koplett og har veldig lite negativt og si om dem . Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prøver ikke og sverte komplett , men den feilprisingen var ekstrem da .Tenk his noen hadde kjøpt det , håper bare komplett fikser prisen så ingen blir lurt. Handler mye hos koplett og har veldig lite negativt og si om dem . Enig. Jeg og har lite å si på koplett *grin* Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå har de bytta pris igjen: NOK 227.50 inkl. mva. (NOK 183.47 ekskl. mva.) Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Må bare si at komplett.no er den webshoppen etter min mening som virkelig har gode tilbud på demovarer! Har kjøpt hovedkort og skjermkort demobrukt av dem, er MEGET fornøyd. Skjermkortet viste seg å ikke fungere helt topp, sendte det inn og hadde nytt 1uke etter at jeg sendte det..kjempebra service komplett! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva er problemet, ikke kjøp kortet. Ja, men så er det de i forumet her som gjør alt de kan for å ødelegge for Komplett, og gjør alt de kan for å grave opp dritt om Komplett. Tror mange av de jobber for konkurrerende web-shops. Det er da merkelig at det ikke skal vere tillatt å gjøre oppmerksom på at komplett gjør en feil, men når det er andre webshopper så skrikes det høyt. Hva er dette for slags tankegang, det virker som om enkelte blir hysteriske om noen nevner komplett eller amd i negativ retning, det er jo helt sykt. PS, handler selv hos komplett og andre , men jeg nøler heller ikke med å si fra om noen av dem gjør en tabbe eller om dem gjør noe ekstra bra. For ordens skyld er jeg snekker og dermed er det vel tvilsomt at jeg er annsatt i noen av de firmaene Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Helt enig med snekker'n. Må da være lov å gjøre folk oppmerksom på at komplett eller andre webshopper har gjort en feil, uten at noen skal blåse seg opp for det.. Er vel ingen som er bevist ute å gjøre det verst mulig for komplett eller andre webshopper? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva har det å si hvor mye kortet koster? De har det ikke på lager, de kommer ikke til å få det på lager, og dere vet dette veldig godt. Meningsløs diskusjon numero uno i dag... Men hadde de hatt det på lager, så hadde jeg vurdert det... Hadde et sånt en gang i tiden... Temperatursensor, viftestyring og alt... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva har det å si hvor mye kortet koster? De har det ikke på lager, de kommer ikke til å få det på lager, og dere vet dette veldig godt. Meningsløs diskusjon numero uno i dag... De har ikke på lager, det er jo derfor det står at det må skaffes!!! Og dersom de ikke hadde hatt til hensikt å skaffe kortet hadde det jo bare vært enda mer idiotisk å avertere kortet Dette er ikke snakk om et "glemt produkt" heller da prisen har blitt endret 2 ganger i løpet av 1-2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå