Niklasp Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Galaxy Note Edge blir ikke masseprodusert.Denne får du trolig aldri se i Norge Lenke til kommentar
laban555 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Heldigvis. Galaxy er like kjedelig som Mitshubishi Galaxy. Harry Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Heldigvis. Galaxy er like kjedelig som Mitshubishi Galaxy. Harry Nå overdriver du... http://www.gsmarena.com/mitsubishi_trium_galaxy-56.php Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Når Galaxy Note Edge kommer bøyd er det ingen som klager, men så fort en iPhone bøyes er det katastrofe 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Å ha skjerm helt ut til sidene er jo bare irriterende. Umulig å holde telefonen på en skikkelig måte uten å starte apper eller andre funksjoner. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kanskje blir betjeningen et mareritt, men jeg så en demonstrasjon av funksjonaliteten her om dagen, og jeg ser et stort potensial. Forhåpentligvis gir de ikke opp utviklingen, og så ser vi kanskje slike telefoner i salg om et år eller to. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 De som har hatt hands on mener at de ble overrasket over at det ikke var uhåndterlig i det hele tatt, såvidt jeg har lest. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 De som har hatt hands on mener at de ble overrasket over at det ikke var uhåndterlig i det hele tatt, såvidt jeg har lest. Jeg synes Galaxy Edge er en flott mobil, og vil gjerne ha en slik... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Tja de var ikke så giret på den skjermen ift til håndtering. Jeg ville valgt note4 selv uansett. Mytj finar. Endret 30. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tror jeg ville gått for Edge dersom jeg kunne... den er jo annerledes/uvanlig, og kanskje er den ikke så praktisk/godt utviklet (ennå), men jeg vil gjerne prøve noe nytt og ta sjanse Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 "Masseproduksjon (eller serieproduksjon) er tilvirkelse av store mengder standardiserte produkter, oftest på en fabrikk og gjerne på samlebånd. Masseproduksjon involverer gjerne bruk av samlebånd for å bevege delvis sammensatte produkter til arbeidere, som gjennom repetitive oppgaver setter sammen store mengder produkter på relativt kort tid, og dermed til lavere kostnader enn ved annen type produksjon." Alle andre produksjonsformer må jo bli ekstremt kostnadsforhøyende for en slik innretning, samt gi et produksjonsvolum tilsvarende visse supersportsbilmerker... Lenke til kommentar
hrdalen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Testet Edge på IFA...nå skal det vel sies at både Note 4 og edge der ikke var i ferdige OS utgaver (I alle fall påstod nissen fra samsung så), men det var ikke noe problem å holde den uten å starte apper osv. Og enda bedre blir den med et s-view cover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg