Gå til innhold

Macbook pro retina - tregt nettverk

atwater

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Macbook Pro Retina 13" i slutten av Januar i år (late 2013 versjon). Den siste tiden har jeg slitt med tregt nettverk på jobben, der sitter jeg på et usikret nettverk, med login etter at man har koblet seg til.

Her går det kjempetregt og IT sier at de ikke har gjort noen endringer på dette nettet i det siste og det fungerer for alle andre som har MAC.

Når jeg sitter hjemme eller andre steder, der det er sikret nettverk. Så har jeg absolutt ingen problemer med hastighet. Automatisk så tenker jeg da at det er noe feil med oppsettet på jobb nettverket. Så jeg gikk til innkjøp av et nettverks adapter (DLINK DWA-171) og da er probleme borte.

Jeg hadde til å starte med Yosemite Developer Priview, så jeg trodde det var noe knyttet til den versjonen. Har dermed prøvd å reinstallere Yosemite uten at det hjalp, har også installert Mavericks, men fortsatt går det tregt.

Har søkt masse rundt, men kan ikke finne noen med liknende problem. Så er det noen som har vært borti denne type feil før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...