Smedsrud Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fabrikkalibrert 4K-skjerm skal få de kreative av oss til å åpne lommeboka.Samsungs nye 4K–skjerm er virkelig stor Lenke til kommentar
blinc Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hadde forventet DP1.3 på nye 4k skjermer. Tja, da får man vente litt til. 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kan man få kalibrasjonsbriller og hjerneimplantat slik at man kan være sikker på at man virkelig ser blått? Jeg tror ikke øynene mine er 100% kalibrert i henhold til Adobe-RGB spekteret. Det er så kjekt at alt annet er kalibrert i henhold og snakker samme språk, enten det er trykkeriet eller webdesigneren som skal spytte ut noe. Men øynene til folk er så forskjellige. Her må det en standard inn på banen, slik at alle ser cola-reklamen i den rødfargen det var tenkt fra designerens perspektiv. 3 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg er veldig glad i min 29" 21:9 skjerm fra Dell, ikke like høy oppløsning, men så sykt effektivt jeg jobber på den :-) Lenke til kommentar
G Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ergelig med det som kan se ut som mangelen på VESA-veggfestemulighet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå