FB.712014265 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 skulle ønsket å få laget kommentar felt på en del websider på hjemmesidene jeg har. men anner ikke hva løsing som er best og at de bør være sikkerhet felt for ikke få spam. er det nnoen som har noen forslag. skal google litt etter noen test skript. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvis du leter etter noe som er ferdiglaget og lett å sette opp, kan du f.eks. ta en titt på Disqus. Lenke til kommentar
Mint0 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Disqus er veldig greit. Mange nettsider har i det siste tatt i bruk Facebook som kommentarfelt. Dette er da integrert i en nettside. Det er veldig enkelt, da man ikke trenger å lage noen bruker, skrive inn epostadresse osv. Som regel er man logget inn i FB fra før av, så da er det bare å skrive inn en kommentar. Det er egentlig bare smak og behag, hva du liker best, hva du trenger osv. Alikevell så er både Disqus og FB to veldig greie løsninger til generell bruk. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Husk at hvis du går for Facebook, blir mange å la være å kommentere, bl.a. meg selv. Jeg kommenterer aldri på sider som krever en Facebook-konto, av forskjellige grunner. Likevel kan Facebook være akkurat det du trenger. Endret 26. september 2014 av ahw_ 1 Lenke til kommentar
FB.712014265 Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 jeg har sett litt på facebook alternativet, men synest det ikke passer helt med siden. disqus har en del med reklame basert oppsett. i værtfall på denne siden forsøker jeg ikke å bruke disqus på. http://www.modell-utrykning.com/ men har disse siden som jeg skal bygge litt om kan disqus være mer å satse på. http://morten-noraas.priv.no/samlinger/ol_&_mineralvann.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå