AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Noen som vet...? Når min nåværende sexuelle partner spruter i meg, så merkes det ikke... Kommer ingenting hvit væske ut når han har sprutet. Tror den er blank... Jeg mistenker at han er steril, for han bryr seg ikke om prevensjon. Anonymous poster hash: f2c6f...030 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Vil du bli gravid nå? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kondomer har flere funksjoner en å unngå reproduksjon forresten 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Vil du bli gravid nå? Grunnen for at jeg tar sjansen er at jeg var i et forhold der vi gikk i nesten 10 år uten å få barn. Det ble ikke funnet noen årsak til det, men eksen fikk barn etter at forholdet tok slutt. Så dermed tenker jeg at det kanskje er meg.... Jeg har barn fra før av så det er ikke krise uansett. Men jeg tar sjanser pga det. Eneste er kjønnsykdommer... Det burde jeg ikke ta sjansen på... Anonymous poster hash: f2c6f...030 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Oversetter du spørsmålet til engelsk og bruker google får du nok opp mange flere artikler om dette Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kan forresten bety at han har et lite antall svømmere og du har lav eggproduksjon. Dermed var sjansen for at dere fikk barn sammen liten. Når han da kom til en ny partner med eventuelt normal produksjon så hadde han bedre sjanser, noe som resulterte i avkom. Så det er ikke nødvendigvis et "ditt eller mitt" problem Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jo, menn som er sterile spruter. Og det at du ikke ble gravis med tidligere partner, betyr ikke at du ikke kan bli gravid med andre partnere. Dere trår på tynn is hvis, vil jeg si. Med mindre en av dere faktisk ER sterile og faktisk VET det helt sikkert. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Jo, menn som er sterile spruter. Og det at du ikke ble gravis med tidligere partner, betyr ikke at du ikke kan bli gravid med andre partnere. Dere trår på tynn is hvis, vil jeg si. Med mindre en av dere faktisk ER sterile og faktisk VET det helt sikkert. trådstarter: Jeg vet ikke hva jeg er.. En spesialist mente at alt virket normalt ut hos meg. Eksen er testikkeloperert før i begge testiklene, og de sa at ifølge hans sæd så kunne det gå 7-8 år før han klarte å gjøre noen gravid. Men en lege mente at hovedproblemet lå hos meg. Han mente at jeg hadde 3 prosent sjanse for å bli gravid. Han var ikke helt sikker, men satt diagnosen pcos fordi at han mente at jeg kunne ha det pga jeg hadde lang syklus mellom menstruasjonene før jeg fikk barn. Den andre spesialisten var helt uenig i den teorien. Men pga den ene teorien så tror jeg at jeg ikke kan få barn, og derfor tar jeg sjansen. Og regner meg som bortimot steril. Men jeg skjønner ikke hvorfor han som jeg er med tar slike sjanser. Anonymous poster hash: f2c6f...030 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det kan også være du som er steril. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jo, menn som er sterile spruter. Og det at du ikke ble gravis med tidligere partner, betyr ikke at du ikke kan bli gravid med andre partnere. Dere trår på tynn is hvis, vil jeg si. Med mindre en av dere faktisk ER sterile og faktisk VET det helt sikkert. trådstarter: [...]. Men jeg skjønner ikke hvorfor han som jeg er med tar slike sjanser. Anonymous poster hash: f2c6f...030 Dere tar da like stor sjanse begge to? Med mindre du vil ha barn og han vil ikke - så er det et felles ansvar/problem. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Spiller ingen rolle om den ene eller andre part vil eller ikke vil ha barn. To voksne som får barn sammen har uansett et felles ansvar overfor barnet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Sikkert dumt spørsmål, men produserer man ikke sæd ved bruk av kondom? Fyller kondomen seg med sæd? Anonymous poster hash: 50d08...5c4 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Sikkert dumt spørsmål, men produserer man ikke sæd ved bruk av kondom? Fyller kondomen seg med sæd? Anonymous poster hash: 50d08...5c4 Sæd vil produseres hele tiden, med kondom vil den selvsagt fanges opp der og spermcellene vil som regel død pga at kondomen skal inneholde spermdrepende kultur. Men en rift / hull i kondomet kan forårsake at noen slipper unna og det er nok til å bli gravid. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Spermiene utgjør en forsvinnende liten andel av sædvæsken. Det er så godt som umulig å se om en mann har fått utført en vasektomi (sterilisering), sædvæsken ser normal ut, men inneholder bare ikke spermier. Om sædvæsken er blank og tynnflytende eller tykk og hvit utgjør ikke stort etter det jeg vet om. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Og regner meg som bortimot steril. Men jeg skjønner ikke hvorfor han som jeg er med tar slike sjanser.Sjansen for graviditet er større for at han tar sjansen? Til din opplysning: Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg