Jan Erik Engan Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Gode Venner.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Oppdelingen liker jeg godt, men hos meg så bærer bildet preg av å være undereksponert uten at jeg klarer finne noen logisk grunn til at det burde være sånn. Bildet har også vesentlig mer støy enn jeg skulle forvente ved ISO 400 og jeg lurer derfor på om fotografen kan ha pådratt dette i noe av etterbehandlingen? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Oppdelingen liker jeg godt, men hos meg så bærer bildet preg av å være undereksponert uten at jeg klarer finne noen logisk grunn til at det burde være sånn. Bildet har også vesentlig mer støy enn jeg skulle forvente ved ISO 400 og jeg lurer derfor på om fotografen kan ha pådratt dette i noe av etterbehandlingen? Her har du rett i alt du sier.Sola var akkurat godt ned,og ville vel ha det litt mystiske,selv om jeg har justert lyset godt her..opp. Kanskje jeg skulle godt for slik det egentlig var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg