Joachim_F Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ny trailer og informasjon viser mulighetene i bybyggerspillet.Kloakkfosser og veibygging i Cities: Skylines Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 "Cities Skylines er et bybyggerspill i samme gate som SimCity." Dersom det er i samme "by" som Simcity skal det ikke røres med ill tang. 4 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 SimCity var en fantastisk serie som mangler en verdig oppfølger (fadesen fra 2013 snakker vi ikke om) etter Sim City 4. Jeg ønsker flere slike spill hjertelig velkommen, siden Banished ble litt for ensidig til å holde min interesse over lengre tid Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Problemet med Cities-serien er det motsatte av SimCity. Store byer, god grafikk og mye riktig, men null spillbarhet og sjarm. Lenke til kommentar
Pazlow Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Endret 12. oktober 2018 av Pazlow Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Problemet med Cities-serien er det motsatte av SimCity. Store byer, god grafikk og mye riktig, men null spillbarhet og sjarm. Cities in Motion 1 hadde ekstremt mye spillbarhet og sjarm, men er enig med at toeren ikke hadde spesielt mye av det. Det er nok CitiesXL spillene han tenker på. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Paradox og CO viste fram spillet i går på Twitch: http://www.twitch.tv/paradoxinteractive/c/5183437 Spol fram til ca 14 minutt så viser en av utvikleren de grunnleggende konsepter.. Til å være en alpha utgave må jeg si det ser virkelig bra ut. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ser veldig bra ut, men det ser veldig likt ut som Sim City. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Ser veldig bra ut, men det ser veldig likt ut som Sim City. Det er jeg ikke helt enig i. Ja så klart, alle byspill ligner jo på hverandre, men det er forskjeller Mine personlig viktigste punkter: - Ingen forced online, kun offline play. (sånn jeg liker det) - Betydelig større maps. Sim City 5 hadde bare lekemaps. Nå kan du faktisk bygge en BY. - Districts and policies, du kan sette masse forskjellige regler i forskjellige bydeler. Bla. høyde restrictions (slik at du bare får et "downtown" område), lavere skatter for industri i et annet område slik at de skal ville komme dit etc etc. - Overpasses, altså bruer over andre veier, er med i spillet fra starten av. Ingen venting i X antall år får moddere gjør det. Det er mange flere ting og, du får lese litt Endret 24. januar 2015 av Frode789 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Har forresten lansert en liten portal for spillet, på http://www.citiesskylines-nation.com/. Her er announcementen på engelsk: Hello fellow city-builder fans! I've launched a nice little community website called City Skylines Nation. The community sites for the game are few in number at the moment, so hopefully this will help. I hope you find it to be a nice place to hang out!- Create, share, and read other City Journals. It is in an easy to use system with lots of features, and other users can review, comment and share your journal. - Mod portal. Create and share mods. You can link to the mod from another website or host it here. Other users can download, review, comment and ask for help. You have your own resource discussion thread where you can provide support. - You can also create tutorials and lots of other things, can be expanded upon requests - Dedicated forum where you can debate the game, city journals, mods, mod requests and all sorts of things. Easy to use categories, in stead of just one "be all" forum category such as here - Share and view others images and videos from the game in our Media section. You can comment, rate and share the media easily on our site or other sites. - Of course get the latest news via our website news list, or with our Facebook or Twitter. - Contests are regularly held, first one will be closer to launch Of course the mod and CJ stuff wont be populated much as the game isn't launched yet, but I thought it would be nice to show it so you know what to expect. Visit at http://www.citiesskylines-nation.com/PS: If you want to help out (articles, moderator etc), drop me a PM. Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Mmmmmm.... kikket på siste traileren, og den ser virkelig god ut. Jeg bare håper spillet virkelig er så bra som det kan se ut så langt - jeg har brent meg litt for mange ganger.... Men 10. mars sees fram til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå