Walter_S Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Riksgrensen og gamle Tollstasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skarpt,klare og rene farger,fyldige,bra snitt,du må ha vært høyt oppe her walter. Litt vemodigt å tenke på gamle dager hvor du ble hanket inn av en streng tollerne.... Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Takk for kjapt svar, alfa. Ja, faktisk så lengter jeg også etter de "gode gamle dager" hvor kontroll med riksgrensen var av overordnet betydning. Nå er det bare fritt frem for hvermann å kjøre over, uten å risikere noen ting! men, så ser vi jo hvor det fører frem... Bildet er tatt i fra utsiktplattformen på svensk side som ligger på vanlig gatenivå, men det er jo et stort fall nedover da. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Henger meg på alfa. Flott klart bilde. Likte kompen, med broens linje innover og Tullstasjonen flott plassert. Flottings:-) Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Takk for kjapt svar, alfa. Ja, faktisk så lengter jeg også etter de "gode gamle dager" hvor kontroll med riksgrensen var av overordnet betydning. Nå er det bare fritt frem for hvermann å kjøre over, uten å risikere noen ting! men, så ser vi jo hvor det fører frem... Bildet er tatt i fra utsiktplattformen på svensk side som ligger på vanlig gatenivå, men det er jo et stort fall nedover da. Mvh, Walter [har kjørt over den brua noen ganger ja,det er svimlende langt ned. Nostalgi i tollbygningen. Skal stoppe opp neste gang og ta en titt, Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Takk også for Pentaxen sine tanker i kommentar! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg