Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Horizon 2

Anbefalte innlegg

Overrasket meg over at folk her forvirrer Horizon med Forza "original". Førstnevnte er som sagt laget for å være et arcade-spill, imotsetning til de andre. Har hatt lyst til å prøve Forza (de realistiske, ikke Horizon), men selvsagt så er det ikke enkelt å støtte et enkelt USB-rattsett... Kjøper ikke nytt utstyt for tusenvis for ET spill... Menmen, not relevant.

Overrasker meg ikke i det hele tatt. Nordmenn spiller bare playstation og forza er totalt ukjent for 90% av norske spillere.

Akkurat som MSR/PGR og Rallisport Challenge spillene var totalt ukjente for den jevne nordmann til tross for at de knuste alt som var på andre plattformer på samme tid.

GT og NFS er omtrent de eneste bilspillene nordmenn vet om.

Endret av Knuttsern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om det er norsk tale eller tekst i Forza Horizon 2 slik som det var i Forza Horizon(1)?

Er engelsk tale! :) heldigvis!!

Det var da enda godt det da! :) Tydelig at de har hørt på tilbakemeldingene fra Forza Horizon!

Norsk språk i spill er ikke noe særlig morro! :p Husker jeg ble ganske skuffa da jeg fikk høre norsk tale i eneren, fant aldri noen metode for å fjerne det heller :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er norsk tale eller tekst i Forza Horizon 2 slik som det var i Forza Horizon(1)?

Det var da enda godt det da! :) Tydelig at de har hørt på tilbakemeldingene fra Forza Horizon!

Norsk språk i spill er ikke noe særlig morro! :p Husker jeg ble ganske skuffa da jeg fikk høre norsk tale i eneren, fant aldri noen metode for å fjerne det heller :)

Heller ikke å endre språk på konsollen? Det husket jeg at jeg måtte gjøre på ps3 og uncharted 2 :)

Lenke til kommentar

Heller ikke å endre språk på konsollen? Det husket jeg at jeg måtte gjøre på ps3 og uncharted 2 :)

Kan ikke huske at det funket i hvertfall, har alltid konsollen på engelsk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...