Whackedorange Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dette og Project Cars så er bilfanatik høsten/vinteren ja til og med våren reddet for min del Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg tar alle 4 bilspillene så er jeg dekket på alle plan i den digitale bilverden. DriveClub, Forza Horzion 2, Project Cars og The Crew. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg tar alle 4 bilspillene så er jeg dekket på alle plan i den digitale bilverden. DriveClub, Forza Horzion 2, Project Cars og The Crew. Men du er spesiell Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Må si jeg gleder meg ekstra til The Crew! Liker konseptet veldig godt! Gleder meg til å sette støtfangere, endre felger osv etter smak og behag! Ettersom det jeg har sett på youtube (beta-videoer) virker omgivelsene veldig pene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Hvorfor kan de ikke bruke all energi på å lage skikkelig dekkrøyk for en gangs skyld.. Testet nettopp demoen på X1, og dette ble litt for arcade for min del. Men grafikken så jo grei ut. Endret 27. september 2014 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 30 FPS :S Nå vet jeg ikke hva demoen kjørte i, men om det er 30 FPS, kan jeg konkludere med at det ikke er et problem i det hele tatt Noen har litt mer kvalitetskrav enn andre Og noen innser at kvalitet handler om mer enn framerate 3 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Horizon 2 kommer også til 360. Men det er ikke samme spill. Bare et bilspill bygd på de samme idéene. Håper dere kjører en test på 360 versjonen også Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 30 FPS :SNå vet jeg ikke hva demoen kjørte i, men om det er 30 FPS, kan jeg konkludere med at det ikke er et problem i det hele tatt Noen har litt mer kvalitetskrav enn andre Og noen innser at kvalitet handler om mer enn framerate https://s-media-cache-ec0.pinimg.com/originals/fe/91/a3/fe91a3dc38b1981226c5c025fc759674.jpg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hvordan er det med mikrotransaksjoner i dette spillet kontra Forza 5? Mer eller mindre samme greia. De vil slippe et lass med DLC'er utover. DLC er ikke helt det samme som mikrotransaksjoner ihvertfall slik Nazomi tenker på. Lenke til kommentar
lockness1988 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 prøvde demoen, drivingen er deilig men 30 fps gjør at jeg ikke kjøper meg exbone med det første. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 prøvde demoen, drivingen er deilig men 30 fps gjør at jeg ikke kjøper meg exbone med det første. Samme her. Holder meg heller til PC der jeg garantert kan få 60 fps Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er det norske stemmer på dette spillet (evt. mulig å slå de av)? Var så forferdelig på 1'ern at det ikke blir kjøp hvis det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 prøvde demoen, drivingen er deilig men 30 fps gjør at jeg ikke kjøper meg exbone med det første. Samme her. Holder meg heller til PC der jeg garantert kan få 60 fps men der får du jo heller ikke horizion. Kjipt at de ikke bare kan scale til 720p og bruke 60 fps. Trenger ikke 1080p, 20-30 fps 1 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade.. Forza 5 er jo nesten så arcade som du får det. Husker når jeg så en som streamet spillet på samme dag som release. Var langt fra tidligere forza ivertfall. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade.. Forza 5 er jo nesten så arcade som du får det. Husker når jeg så en som streamet spillet på samme dag som release. Var langt fra tidligere forza ivertfall. Bilspill er arcade. Ekte bilkjøring har mye bedre grafikk/fysikk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Bilspill er arcade. Ekte bilkjøring har mye bedre grafikk/fysikk.Da har du ikke prøvd ekte bilspill... Eller skal jeg si simulatorer? Og da snakker jeg skikkelig oppsett, skikkelig spill. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Bilspill er arcade. Ekte bilkjøring har mye bedre grafikk/fysikk.Da har du ikke prøvd ekte bilspill... Eller skal jeg si simulatorer? Og da snakker jeg skikkelig oppsett, skikkelig spill. Så det er bedre enn å faktisk kjøre biler? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Så det er bedre enn å faktisk kjøre biler?Det var rettet mot "bilspill er arcade". Jeg foretrekker ekte biler fremfor alt av simulatorer. Men det er ikke poenget her, og heller ikke poenget med spill/simulatorer. Så da sier jeg igjen, da har du ikke prøvd "ekte" bilspill, hvis du kan si at "bilspill er arcade". 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Så det er bedre enn å faktisk kjøre biler?Det var rettet mot "bilspill er arcade". Jeg foretrekker ekte biler fremfor alt av simulatorer. Men det er ikke poenget her, og heller ikke poenget med spill/simulatorer. Så da sier jeg igjen, da har du ikke prøvd "ekte" bilspill, hvis du kan si at "bilspill er arcade". Har spilt mye simulatorer jeg... Skjønner ikke hvordan du tolket spøken min til at jeg ikke hadde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå