Jan Andre Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg er en gutt på 15 som snart har bursdag. og det er mange som spør hva jeg vil ha og greier... vis ikke får jeg sokker. Noe jeg nekter og få... har noen forslag på hva man kan ønske seg. jeg sitter og grubler noe sjukt, men alt jeg vil ha er enten for dyrt, ulovlig eller farlig!!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 alt jeg vil ha er enten for dyrt, ulovlig eller farlig!!!! mp3 spiller, mer ram, nytt skjermkort, ny mobil, dataspill/programmer du ønsker deg Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 alt jeg vil ha er enten for dyrt, ulovlig eller farlig!!!! mp3 spiller, mer ram, nytt skjermkort, ny mobil, dataspill/programmer du ønsker deg mp3 spiller sa du? anbefaler på det sterkeste å ønske deg en iPod Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg vil ikke tatt sjansen på og ønske meg hardware. Med mindre foreldrene dine er pc-pro'er. Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 du sier noe der Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ønsk deg Hardware, så bestiller du og foreldre betaler... det er sånn jeg fikser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå