Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Arsenal - Tottenham

el mindo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så rart Alexis ikke får spille. Han bruker for lang tid på ballen og kan ikke veggspill sammen med resten. Det har man sett flere ganger, han mister bare ballen. Han jobber hardt og hadde et flott mål forrige kamp, men han er ikke samspilt med resten av laget.

Synd hvis vi virkelig blir å spille 4-1-4-1 igjen.. Wenger er sta.

Lenke til kommentar

Er ikke så rart Alexis ikke får spille. Han bruker for lang tid på ballen og kan ikke veggspill sammen med resten. Det har man sett flere ganger, han mister bare ballen. Han jobber hardt og hadde et flott mål forrige kamp, men han er ikke samspilt med resten av laget.

Ikke enig. oppfordrer deg til å se Alexis sine kamper i reprise. Han har vært vår beste spiller så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I de kampene han har spilt fra start har jeg en annen oppfatning. Han er dyktig til å finne rom, og er gjerne et par hakk lenger fremme en resten av angrepet vårt. Mot Leicester var han flere ganger frustrert der spillere ikke fikk på løp mot stikkerne hans. I et tafatt Arsenal-lag er han en av få som virkelig sprudler av spilleglede og kvalitet. Jeg kan være enig i at han ikke er samspilt mot resten av laget, men da tror jeg det går omvendt vei. Laget er ikke på hans nivå enda.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...