Liquidkey Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Prøver å finne genialiteten til Wenger i dette, men den lagoppstillingen kommer til å feile slik den har gjort for mange ganger før. Funket fint mot City, da Sanchez var vel med fra start? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Fikk ikke med meg hvorfor Henry feira foran Spurs fansen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Er ikke så rart Alexis ikke får spille. Han bruker for lang tid på ballen og kan ikke veggspill sammen med resten. Det har man sett flere ganger, han mister bare ballen. Han jobber hardt og hadde et flott mål forrige kamp, men han er ikke samspilt med resten av laget. Synd hvis vi virkelig blir å spille 4-1-4-1 igjen.. Wenger er sta. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Dette er grenser til latterlig. Drittlei Wenger nå... 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Er ikke så rart Alexis ikke får spille. Han bruker for lang tid på ballen og kan ikke veggspill sammen med resten. Det har man sett flere ganger, han mister bare ballen. Han jobber hardt og hadde et flott mål forrige kamp, men han er ikke samspilt med resten av laget. Synd hvis vi virkelig blir å spille 4-1-4-1 igjen.. Wenger er sta. Ikke enig. oppfordrer deg til å se Alexis sine kamper i reprise. Han har vært vår beste spiller så langt. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Er ikke så rart Alexis ikke får spille. Han bruker for lang tid på ballen og kan ikke veggspill sammen med resten. Det har man sett flere ganger, han mister bare ballen. Han jobber hardt og hadde et flott mål forrige kamp, men han er ikke samspilt med resten av laget. Synd hvis vi virkelig blir å spille 4-1-4-1 igjen.. Wenger er sta. I de kampene han har spilt fra start har jeg en annen oppfatning. Han er dyktig til å finne rom, og er gjerne et par hakk lenger fremme en resten av angrepet vårt. Mot Leicester var han flere ganger frustrert der spillere ikke fikk på løp mot stikkerne hans. I et tafatt Arsenal-lag er han en av få som virkelig sprudler av spilleglede og kvalitet. Jeg kan være enig i at han ikke er samspilt mot resten av laget, men da tror jeg det går omvendt vei. Laget er ikke på hans nivå enda. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Håper at wenger går av snart. Sett på en positiv side har vi ikke tapt en kamp enda, men dette må faen ikke bli den første! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Dette har jeg ikke gledet med til... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Det er hvertfall derfor jeg tror Wenger har tatt han av. Laget virker mye bedre i boksen med veggspillet uten Alexis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 18 år som Tottenham manager ja, god start Wikestad. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 18 år som Tottenham manager ja, god start Wikestad. han har aldri vært det Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Hva i helvette linjemann? Ballen var ikke ute og Rose var borti den sist? Latterlig Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Nydelig av Welbeck. Synd avslutningen ble for åpenbar. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Skuffende pasninger av Lamela og Eriksen. Dårlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Kjedelig å jobbe under NLD Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Vi taper ikke denne kampen, det er jeg sikker på... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Wilshere med gult kort etter 22 min. Den er i overkant skummel. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Sugen dommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Kontrollerer jo kampen helt. Kommer til å få svi viss vi ikke skaper noe å lager mål i denne perioden. Har sitt det før. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Arteta er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå