Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Heisann. Jeg bestillte en Samsung galaxy Alpha fra el-kjøp og fikk den i går, men jeg merker at den ikke vil slå seg på etter skjermen har gått i sort, som i trykket på knappen på siden. Er det fler som har samme problem? Har dere funnet en fix? Jeg har prøvd og sette tilbake til fabrikkinnstillinger, men til ingen nytte :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Funker det å få den ut av "skjermbeskytter" med hjem-knappen? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Nope, den er bare helt sort. Når jeg lader den, slår av skjermen, og "vekker" den igjen så står fortsatt lade LED lyst og lyser. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Send tilbake på DOA så får du en ny en ganske kjapt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Tenkte det var det jeg måtte, tenkte bare og spørre viss noen hadde klart og fixe problemet Bonus spørsmål: siden jeg kjøpte telefonen via el-kjøp's nettbutikk, kan jeg levere den i den lokale el-kjøp butikken? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Du kan det ja. Bare husk kvittering. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Og pakk ned telefonen skikkelig. Legg ved alle manualer, kabler og alt annet rusk du fikk med. For å ta en DOA må pakken være komplett, ellers tas det ofte på garanti, med tilhørende ventetid på flere uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå