PantZman Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Hei.Kjøpte en brukt Ford S-max i april og har garanti til midten av oktober.Er veldig fornøyd med bilen, men har kommet over et problem jeg lurer på om burde dekkes av garantien.I forrige uke var det en del tåke her i Ålesund og da jeg prøvde å bruke varmetrådene i frontruten var det noen vertikale stiper med dugg (4 tråder tipper jeg) ca midt på vinduet som ikke så ut til å virke.Dette skjedde flere morgener på rad mens det var tåke.Det ser ut til å være noe steinsprut over stole deler av ruten (og ganske slitt ellers) men disse (4?) trådene som står samlet ser ikke ut til å virke.Er dette et vanlig problem med biler med oppvarmet frontrute? Endret 26. september 2014 av PantZman Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Vet ikke helt hvor varmetrådene ligger i din bil men pleier de ikke ligge under vindusviskerene, slik at de ikke fryser fast og snø osv samler seg opp der nede? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ford har gjerme varme i hele frontruta. 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det er det same på min Fiesta, eit par centimeter i midten av ruta blir ikkje varma opp like raskt som resten av ruta. Eg har ikkje tenkt at det er noko gale med dei, berre at det rett og slett ikkje er lagt opp trådar der like tett som elles. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Hele ruten blir jevnt oppvarmet, bortsett fra denne vertikale stripen på midten (litt mot passasjer siden) på ca 10 cm. Den ser ikke ut til å forsvinne før resten av bilen har blitt varm.Kjørte nermere 1,5 mil og det var fremdeles tegn til dugg. :/ Endret 26. september 2014 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå