Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

asus rt-ac66u hva er den i stand til ytelsesmessig?

Anbefalte innlegg

For tiden kjører jeg smoothwall, men ettersom jeg har tenkt nå og gå for denne asus og da benytte gjestenettene,radius og IPv6 er jo dette som blinken. ( har allerede kjøpt den)

Lokalnettet blir i denne omgang også endret + att det blir da satt inn virtuelle OS som tar seg av det som nå har blitt kjørt på dedikerte maskiner/servere.

Noen begrensninger å regne med kontra firewall ala smoothwall (hastighet)

Vil heller ikke ha et tregt GUI det tar år og få opp.

Vil nok savne smoothie, men ikke verre enn å sette denne opp virtuelt.

Da tenker jeg på diverse modifikasjoner og dens unike logger som jeg har blitt utrolig vant med.

Må bare opplyse om att den da vil bli flyttet fra 1 etasje og i sokkel etasjen.

Signalet vil nok bli dårligere, men har 2 stykk cisco small business som jeg kan sette opp med WDS mot den også.

Endret av Lindsay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la inn merlin build, men får ikke disse modifikasjonene til å innstallere.

Ytelsen synes jeg er bra, men overføringer fra klienter syntes jeg var dårlig kontra det jeg hadde.

Logger er ikke av de mest utfyllende, men det duger(kan hende jeg ikke har blitt kjent med systemet ennå)

IPv6 blir nok ikke tatt i bruk ennå før de kommer å skifter sentral, det skjer vel mot nyttår.

Slik jeg fikk forklart dette er sentralen for gammel, men de skifter den kostnadsfritt.

Lenke til kommentar

La inn en bestilling på adtrap for å slippe en del reklame, noen sider blir selvfølgelig whitelisted.

Så ser prosjektet iGuardian lovende ut https://www.kickstarter.com/projects/itus/iguardian-the-home-internet-security-system.

Da skulle det meste som jeg muligens vil savne med smoothie bli dekket.

Men hva slags modifikasjoner finnes egentlig for merlin build som er nyttige å ha?

Savner en egen kategori for dette inne på forumet de har.

Endret av Lindsay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...