Svartvarg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Lagde en tråd i går hvor jeg ba om en verdivurdering av en Yamakasi. I dag er tråden borte. Umulig å finne igjen. Ingen spor på profilen min at jeg noen gang har laget den. Ingen mail om at den er fjernet. Ingenting. Hyggelig opplegg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg har gjenopprettet tråden nå. Det er jo en verdivurdering du er ute etter. Vedkommende som skjulte tråden burde gitt deg et svar, helt klar. Lenke til kommentar
Svartvarg Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Ok. Takk for kjapt svar. Ha en flott dag videre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ser at den er slettet med begrunnelsen 'kjøp og salg'. Retningslinjene sier klart: "Kjøp og salg på forumet er forbudt". Tråden handler riktignok først og fremst om verdivurdering, men du har også slengt på "Gi meg gjerne et bud om noen er intressert, ", og "Ingen som er intressert i en Catleap for 2 lapper da?" Jeg velger å redigere vekk disse, så det ikke kommer flere innspill om kjøp og salg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ok. Takk for kjapt svar. Ha en flott dag videre Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå