Gå til innhold

Kjedelig forum

Anbefalte innlegg

Jeg syns det har vert litt kjedelig på forumet i perioder. Det er folk som spør om de samme problemer hele tiden og de få interessange blir dratt nedover i køen av problempostene. Kunne det ikke vert en ide å ha et forum hvor problemer ikke var i fokus. Der en kunne poste fks guide til hvordan lage viftestyring, blinkende lys bassfølsomt lys, og annet elektroniske artige ting.

Prøvde å få til dette på www.mscon.net men de brukerene som er rega er ikke veldig ivrige postere. Kanskje mscon kunne vert en søsterside? :)

Da må selvfølgelig serøsiteten bli litt høyere.

men uansett et forum hvor slike ting blir prioritert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom en lager et slikt forum, får en et forum med mye mindre innlegg. Mindre innlegg = etterhvert mindre interesse = mindre reklamepenger = null interesse for noe slikt. Kvantitet er som kjent bedre enn kvalitet når en tenker økonomisk.

:wow::lol::lol::lol:

Haha, årets tåpligste kommentar er da herved sagt :D

Jeg synes dette kunne vært en grei ide, problemet er bare å få brukere til å faktisk besøke dette forumet før de poster i kategoriene. Nå ligger disse veldig gode postene som annonseringer, øverst i den rette kateogorien. Iallefall mer iøyenfallende...

Lenke til kommentar
Dersom en lager et slikt forum, får en et forum med mye mindre innlegg. Mindre innlegg = etterhvert mindre interesse = mindre reklamepenger = null interesse for noe slikt. Kvantitet er som kjent bedre enn kvalitet når en tenker økonomisk.

:wow::lol::lol::lol:

Haha, årets tåpligste kommentar er da herved sagt :D

Jeg synes dette kunne vært en grei ide, problemet er bare å få brukere til å faktisk besøke dette forumet før de poster i kategoriene. Nå ligger disse veldig gode postene som annonseringer, øverst i den rette kateogorien. Iallefall mer iøyenfallende...

Enig her.

Skulle bare ønske flere la ut gode poster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...