Niklasp Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Neste uke letter Microsoft trolig på sløret.9 ting vi tror vi vet om «Windows 9» Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Se der ja, fornuften seiret til slutt - ser det ut til. Vekk med "Metro"/Charms. Nå gjenstår det å teste selv og se om det blir kjøp eller ikke. Alt står på hvor fritt man kan endre ting og tang. Start-menyen har ift bildene å dømme enda for mye "fliser" for min smak. Firkanta, ensfarget søppel. Gyselig. Lenke til kommentar
isox Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Windows 9 blir uansett en god oppgradering fra Windows 8.1 Update som funker fint i dag, men ting kan alltids bli enda bedre og det er bra for oss og for MIcrosoft. Lenke til kommentar
adre Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det at folk ikke klarer å vende seg til charms og den nye startmenyen er da vell ingen grund til å fjerne et fult fungernde bra system. Jeg bruker både Windows 8 og 7 på daglig basis og det er ikke vanskelig å veksle imellom. Jeg merker selv at jeg ofte savner funksjonene i windows 8 når deg bruker andre systemer. RIP charms og fullskjerm startmeny Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det at folk ikke klarer å vende seg til charms og den nye startmenyen er da vell ingen grund til å fjerne et fult fungernde bra system. Jeg bruker både Windows 8 og 7 på daglig basis og det er ikke vanskelig å veksle imellom. Jeg merker selv at jeg ofte savner funksjonene i windows 8 når deg bruker andre systemer. RIP charms og fullskjerm startmeny Jo, det er det, om de kan erstatte det med et bedre system (det var sistnevnte de glemte fra win7 til win8) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg