Coffey Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg bryr meg rett og slett overhodet ikke om esport, og så mye av innholdet på forsiden deres i dag er om nettopp dette. Jeg har etterspurt dette før, og jeg gjør det nå igjen: Kan dere værsåsnill innføre et sorteringssystem som lar meg luke bort disse artiklene? Det er nesten så jeg ikke går innom forsiden deres lenger, fordi det er så vanskelig å finne frem til de artiklene som for meg er relevante. 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei, Vi forstår at man av ulike grunner ikke er interessert i alt som skjer på Gamer.no, men vi kommer dessverre ikke til å gjøre det mulig å filtrere vekk gitt innhold på forsiden vår. I stedet skal vi forsøke å merke artikler bedre, slik at leseren enklere kan se hva som er av faktisk interesse. Slik merking vil også føre til flere seksjoner man kan besøke for å kun få relevant innhold for din interesse. For eksempel en egen seksjon for eventyrspill, eller en egen kun for PlayStation-spill. Vi vet ikke når det kommer på plass, det kan ta en stund da det er mange andre prosjekter som prioriteres høyere i Tek-nettverket akkurat nå. Samtidig jobber vi også med en løsning der du kan varsles/abonnere på nyheter om spill, sjangre og plattformer du følger med på. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vil dette kunne fungere for RSS også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå