Knut S Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 stikker titt og ofte innom Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Lurte først på om den første her var en av de nye på hopplandslaget til vinteren, men den tåler vel ikke særlig kulde. Min favoritt blir nok også den første. Men suveren skarphet på alle tre med fantastiske detaljer i vingene. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Lurte først på om den første her var en av de nye på hopplandslaget til vinteren, men den tåler vel ikke særlig kulde. Min favoritt blir nok også den første. Men suveren skarphet på alle tre med fantastiske detaljer i vingene. Roar Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 God skarphet på denne øyenstikkeren, Knut ! På versjon 1 så opplever jeg den hvite stripa som litt forstyrrende så min favoritt blir nr 2 med den homogene bakgrunnen Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 God skarphet på denne øyenstikkeren, Knut ! På versjon 1 så opplever jeg den hvite stripa som litt forstyrrende så min favoritt blir nr 2 med den homogene bakgrunnen Tusen takk for veldig hyggelig kommentar. Har mange bilder av denne så synd man ikke kan laste opp flere versjoner. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 V1 er kul! Liker godt fargene her! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 V1 er kul! Liker godt fargene her! Tusen Takk for veldig hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg