Gå til innhold

Delt syn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nok sansen for det forrige bedre.

Hadde antagelig blitt annerledes hvis jeg hadde sett dem i motsatt rekkefølge for her begynte jeg helt automatisk å sammenlikne selv om uttrykket her er et helt annet og bør bedømmes for seg.

Her er det en grovere struktur og budskapet er et annet.

Plutselig griper jeg meg selv i å bli fasinert av det tredje øye - ikke det som buddhistene omtaler i sin religion, men det som de to ansiktene deler i senter.

Komposisjonsmessig lurte jeg litt på et høyrekutt på et sted mellom 5 og 10 med mer til høyre og gjorde et forsøk og synes det ble bedre fordi da blir man ikke så opptatt av hjørnet nede.

Slett ikke sikker, men jeg føler at spenningen øker.

Det kan du jo se på hvis du synes det har noe for seg.

Roar

Lenke til kommentar

Hadde antagelig blitt annerledes hvis jeg hadde sett dem i motsatt rekkefølge for her begynte jeg helt automatisk å sammenlikne selv om uttrykket her er et helt annet og bør bedømmes for seg.

Plutselig griper jeg meg selv i å bli fasinert av det tredje øye - ikke det som buddhistene omtaler i sin religion, men det som de to ansiktene deler i senter.

Komposisjonsmessig lurte jeg litt på et høyrekutt på et sted mellom 5 og 10 med mer til høyre og gjorde et forsøk og synes det ble bedre fordi da blir man ikke så opptatt av hjørnet nede.

Roar

Roar,

Håpet noen ble fasinert av det tredje øyet :) Bestrebet meg på å ramme det i et kvadratisk format. Var litt usikker på hva du mente med " 5 og 10 med mer til høyre" , men la inn en V2 som har et lite kutt på høresiden - men ennå innenfor det kvadratiske og uten at haken faller bort og med øynene omrent i linje med øverste 3 delen. Var det noe slikt du tenkte på?

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Roar

Roar,

Håpet noen ble fasinert av det tredje øyet :) Bestrebet meg på å ramme det i et kvadratisk format. Var litt usikker på hva du mente med " 5 og 10 med mer til høyre" , men la inn en V2 som har et lite kutt på høresiden - men ennå innenfor det kvadratiske og uten at haken faller bort og med øynene omrent i linje med øverste 3 delen. Var det noe slikt du tenkte på?

mvh

Jan

Jeg leste ikke korrektur så det er retteren som av og til retter millimeter til med mer når jeg skriver to ganger m. Det jeg menter er altså kutte 5-10millimeter.

Roar

Lenke til kommentar

Nå synes jeg at V2 med høyrebeskjæringen ble bedre.

Men det betyr ikke så mye. Det som betyr noe er om DU syntes det ble bedre da det jo er ditt bilde.

Roar

Ja, jeg er helt enig med deg - det ble hakket bedre etter dette rådet ditt. Synes du har et utrolig godt øye for komposisjon og riktig beskjæring - noe som jeg sliter litt med - derfor er det veldig kjekt å få konstruktive tilbakemeldinger som kan prøves ut - med læring som resultat. Du har gitt meg gode stalltips tidligere også - så gjerne kom med slike i kommende anledninger.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Grafisk synes jeg det fungerer bedre enn det forrige. Hovedsaklig fordi øyet deles mellom de to på en meget god måte.

Jeg synes v2 passer meg hårfint bedre enn v1

Takker for tilbakemeldingen Espen. Det ligger kun eksperimentering bak noe av det jeg presenterer og er gjerne spent på andres synspunkter. Er også helt enig i at V2 ble bedre etter tipset fra Roar.

mvh

jan

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...