Morgens Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 "Communication Failure": Viking temp. sensorer + RFXtrx433 Oppgraderte firmware i går, får ny comm. failure på disse. Alt annet fungerer bra. Valgte type 1. Noen ideer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 "Communication Failure": Viking temp. sensorer + RFXtrx433 Oppgraderte firmware i går, får ny comm. failure på disse. Alt annet fungerer bra. Valgte type 1. Noen ideer? Nå må du minne meg på Morgens; du bruker HomeSeer, ikke sant? ... og du har valgt riktige protokoller? 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Ja, til alt. HomeSeer - alt fungerte frem til jeg var så dum at jeg ville ha ny firmware. Gjorde ikke endringer i oppsettet - kun firmware. Oppgraderer til 3ern i vinterferien, håper det blir løst i den forbindelse. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har du restartet HomeSeer etter at du la in firmware? Plugin'en initialiserer RFXtrx med de protokollene du har valgt når den blir startet (for HS2 blir det når HS starter). Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Her spøker det: THR128/138,THC138 Sensor THR128/138,THC138 Battery Status Disse linjene x3 dukket opp når jeg lyttet etter nye ting. Temperaturen stemmer med Viking-målerne jeg mistet kontakten med etter upgrade av firmware. Blir spennende å se hva de heter når jeg oppgraderer til HS3. Ringer ikke TV Norge helt enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå