AfterGlow Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Corsair er de første som benytter de nye Cherry MX RGB-bryterne.Cherrys fargesprakende tastaturbrytere har ankommet markedet Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk demonstrert dette tastaturet på en messe for en måned siden og jeg kan rapportere at det ser meget lekkert ut. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bare vent til tastaturet er fettete som F, det ligger masse popkorn/potetgull/godteri biter i det, litt brus heldt over det, så er det nok ikke så lekkert lengre. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bare vent til tastaturet er fettete som F, det ligger masse popkorn/potetgull/godteri biter i det, litt brus heldt over det, så er det nok ikke så lekkert lengre. Det er det vel de færreste tastatur som blir, med unntak av de som blir brukt av helsepersonell og er helstøpt i gummi 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ser liksom ikke helt greia, joda er kult i sånn 5min også etter det så bare setter du en fast standard farge, om du ikke nettopp har kommet i puberteten da. Artig at de får det til, men softwaren som følger med skal visstnok være ett mareritt man må bruke en del tid på, men så klart, nå kan man vel få mx red brytere med grønt lys etc, istedenfor hva de fleste har vært til nå, at de gjenspeiler fargen på bryterne, blå brytere er blått lys etc. 1 Lenke til kommentar
Joakim33 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Mye mer sexy enn Razer blackwidow chroma Lenke til kommentar
Joakim33 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva er deres mening om razer blackwidow chroma og denne og hvem er best ifølge dere? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Razer sine tastatur er automatisk dyre pga navnet. Ville foretrukket Corsair sitt tastatur. Mekaniske tastatur fra Corsair har et godt rykte Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ikke noe for meg, jeg er like allergisk mot horelys som før, hehe. Lenke til kommentar
Venator Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 I tillegg så kommer k65 i RGB versjon for dem som lurer, dog bare med red switches. Lenke til kommentar
Joakim33 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Bestilt det <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå