sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja, smilies trenger absolutt ikke å være en prioritert sak nå, men når dere begynner å bli "arbeidsledig" synes jeg dere skal fikse opp smiliene! Synes dere skal putte inn invision style smilies ja, og kutte ut de gamle. En blanding funker ikke særlig bra... Eksempel på gode smilies (de øverste... lengre nedover begynner det å bli litt "useriøst" ) ENIG! Har hengt i et forum en stund hvor de har InvisionB men også noen andre smilies, utrolig morsomt å kunne utrykke seg selv skikkelig med ordentlige og morsomme smilies Lenke til kommentar
Zoidberg Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har sansen for et par av smiliene på icq Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Å herrejesus så stygge! Nei, de vil ikke jeg se iallefall! ALT for overdrevne, dårlig tegnet, skarpe og sjuke farger og utydlige. IB smilies, med glatte kanter = Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Messenger-smiliene er kanskje de styggeste jeg har sett ever. Vik fra meg, vik! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Joda, messenger sine er ikke blant de beste akkurat, men -smilyen dems rekker iallefall tunge, noe vi ikke kan si om den på forumet akkurat nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nei, jeg har uttrykt min misnøye med de andre smiliene også, men Messenger-smiliene tar kaken og hele røkla. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre. 2: Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please. Enig blib. Man må kunne skille mellom > og (sint/missfornøyd og lei-meg/missfornøyd) Når jeg oppdaget at jeg ikke kunne være missfornøyd uten å vise agresjon fant jeg ut at ejg heller vil slå av smiliene mine (noe jeg hadde jort på det gamle forumet også. Hvorfor må man gjøre smilies så kompleserte? Har ikke likt mange av de smiliene som har dukket opp i forumene de siste årene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Burde få bort de gamle smily'ene og få inn alle IB sine Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Enig med alle som har kommentert IB sine smiler. trenger bare de 10-13 første, men kan leve emd resten også Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Denne smilyen her var jo bare den beste: Oioioi! Ler meg skakk hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Denne smilyen her var jo bare den beste: Oioioi! Ler meg skakk hver gang jeg ser den... Enig den er SJEF *grin* Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vi trenger en :shy: (rødme) til alle som driter seg ut og (hylgrine) til alle som gikk glipp av leveringen av ipoden sin fordi de ikke var hjemme! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vi trenger en :shy: (rødme) til alle som driter seg ut og (hylgrine) til alle som gikk glipp av leveringen av ipoden sin fordi de ikke var hjemme! ...og en til de som har fått i seg noe de ikke skulle... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 får ikke sletta posten sorry. FEIL POST Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 denne? EDIT: svarte på en feilpost fra en bruker som glemte å sjekke smiley-listen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 denne? JA Du var rask der Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 denne? JA Du var rask der Kan være det av og til... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Herregud. Å drive å blande smileys ser helt teit ut. Hva har og til likheter? None, what so ever. , , , :grine:, matcher... , , , matcher.. , :gretten:, , , :-) matcher.. , : matcher.. go figure.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre. 1: Denne smilien er for stor, munnen er laget av 3 RETTE! linjer. Det skal være en RUND munn, ikke kantete! Hva skjedde med den KULE LSD-glade smilien dere implementerte helt i slutten på det forrige forum? Den som de har på bla. Opera sitt supportforum? Herregud så jeg elsket den smilien! 2: Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please. 3: Gah, denne er så liten og så dårlig lagd at det er en skam. Det ser ut som om han sitter på dass og prøver å presse ut en tornebusk eller noe hvis en ser nøyere etter. Hva med Messenger sin: ? 4: Det finnes to like " : D "-smilier. En som OGSÅ er kalt " * grin * ". Fjerne en av de? Og så er det to -smilier. En " : ) " og en " : - ) ". Kan ikke samme smiliene ha to "triggers"? 5 : Hvis noen mener at denne her smilien rekker tunge til noe kan dere prøve å stikke den opp bak og kjenne bedre etter. Få frem noe mer "ertende", med tunge! Igjen, Messenger sin "tunge"-smily er også veldig bra: Kan dere også endre triggeren fra " : p : " til " : p "? Nice, bra oppsummering! De nye suger, men den som ler er bra (var den med før, husker ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå