Gunfreak Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har 16 gig men tenker å oppgradere til 32, Så tenkte å kjøpe 2 8 gig brikker først så jeg har 16 som nå og så 2 til litt senere. så jeg har 32 gig. Jeg har ASRock Z77 Extreme 3 motherboard. Hvilke gode brikker som er 8 gig passer Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Så du har ingen rambriker fra før? Det lureste er å kjøpe 4 like så ungår man garanert problemer. Kingston HyperX Black DDR3 1600MHz 16GB Kingston HyperX Fury DDR3 1866MHz 16GB CL10 (2x8GB) Tror det er lite vits å vente, fordi de rambrikkene som selges nå kan bli utsolgt eller dyrere når produksjonen går over til DDR4 sist mente jeg det skjedde for DDR2 men er jo alltid mulighet å handle brukt. Men da er det lite sansynlig slike rambrikker selges. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) "Har 16 gig men tenker å oppgradere til 32" Why, har selv 32gig og har ALDRI brukt over ca 6gigs. Trenger du hvirkelig 32 gig eller blir det bare bortkastet penger. Vent til neste tårn er min anbefaling... Der kommer jeg trolig å gå tilbake til 16gig btw. (Kjøpte 32gig for ramdisk testing, men stort sett var selv det bortkasted stuff man ikke trenger.) Skal du uansett kjøpe mer ram så burde du kjøpe ram av samme typen du allerede har. Rammen vill ikke være raksere en svakeste ledd i dimms slottene uansett. Endret 29. oktober 2014 av LOBOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå