Gå til innhold

Behind the curtain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, et spøkelse er det nok ikke.

Her tenker jeg kanskje et klesplagg som ikke hadde sett så markert ut som dette mørke gjør mellom tekstil og hud oppe.

Ikke nødvendig å irritere naboer og andre med bar rompe (hvis da noen blir forarget over slikt lenger)? Men ett eller annet som hadde gitt en mykere overgang - eller bommer jeg så det er tilsiktet og jeg ikke tar poenget?

Jeg liker så absolutt ideen så kanskje diskutere litt med modellene og se hva det kan komme ut av det?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, et spøkelse er det nok ikke.

Her tenker jeg kanskje et klesplagg som ikke hadde sett så markert ut som dette mørke gjør mellom tekstil og hud oppe.

Ikke nødvendig å irritere naboer og andre med bar rompe (hvis da noen blir forarget over slikt lenger)? Men ett eller annet som hadde gitt en mykere overgang - eller bommer jeg så det er tilsiktet og jeg ikke tar poenget?

Jeg liker så absolutt ideen så kanskje diskutere litt med modellene og se hva det kan komme ut av det?

Roar

Hm, interressant for det ser jo ut som hun er iført en mørk trang kjole.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Mystisk....Mange tanker kan spinne ut av dette. Fin komp og god spenningseffekt her. Likte kontrasten mellom stolen som er skarp i bildet mot "det ukjente" bak gardinen. Kreativt og veldig bra.

Lenke til kommentar

Teknisk strøkent i forhold til den valgte stilen. Komposisjonen er også meget god selv om jeg kanskje synes det har blitt med i overkant mye tak. For meg fungerer det like god om du kutter nesten nede på gardinstangen da jeg ikke synes taket tilfører noe til bildet, men i denne sammenheng så køller et slikt kutt til formatet ,men du skjøner sikkert hvor jeg vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...