Ovidia2 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Behind the curtain Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dette er jo vakkert og litt mystisk også. Jeg liker det veldig godt, du har en egen stil og når alt treffer, som det gjør her, så blir det virkelig bra. Henning 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Stilig..enig med Henning mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei, et spøkelse er det nok ikke. Her tenker jeg kanskje et klesplagg som ikke hadde sett så markert ut som dette mørke gjør mellom tekstil og hud oppe. Ikke nødvendig å irritere naboer og andre med bar rompe (hvis da noen blir forarget over slikt lenger)? Men ett eller annet som hadde gitt en mykere overgang - eller bommer jeg så det er tilsiktet og jeg ikke tar poenget? Jeg liker så absolutt ideen så kanskje diskutere litt med modellene og se hva det kan komme ut av det? Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Tusen takk alle sammen så hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Roar hun har ikke klær på seg, blir mørkt da gardinen treffer kroppen akkurat der.. MVH Tove Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kanskje føler hun seg ekskludert og klarer ikke å tilpasse seg. Uansett et bilde som setter fantasien i gang og det er vel også meningen med bildet. Takk for titten, Tove ! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei, et spøkelse er det nok ikke. Her tenker jeg kanskje et klesplagg som ikke hadde sett så markert ut som dette mørke gjør mellom tekstil og hud oppe. Ikke nødvendig å irritere naboer og andre med bar rompe (hvis da noen blir forarget over slikt lenger)? Men ett eller annet som hadde gitt en mykere overgang - eller bommer jeg så det er tilsiktet og jeg ikke tar poenget? Jeg liker så absolutt ideen så kanskje diskutere litt med modellene og se hva det kan komme ut av det? Roar Hm, interressant for det ser jo ut som hun er iført en mørk trang kjole. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Mystisk....Mange tanker kan spinne ut av dette. Fin komp og god spenningseffekt her. Likte kontrasten mellom stolen som er skarp i bildet mot "det ukjente" bak gardinen. Kreativt og veldig bra. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Synes også dette var et tiltalende bilde. Modellens modne form gjør seg her - flott posert. Aner at hun har kryssede bein (?) som er med på å forsterke forminntrykket. Behagelige farger for øyet. mvh Jan Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Teknisk strøkent i forhold til den valgte stilen. Komposisjonen er også meget god selv om jeg kanskje synes det har blitt med i overkant mye tak. For meg fungerer det like god om du kutter nesten nede på gardinstangen da jeg ikke synes taket tilfører noe til bildet, men i denne sammenheng så køller et slikt kutt til formatet ,men du skjøner sikkert hvor jeg vil. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Tusen takk alle sammen! Så hyggelige tilbakemeldinger. Jo taket er litt for stort..tanken slo meg også i etterkant at det kan beskjæres i et annet format som sikkert fungerer vel så bra.. MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg