Gå til innhold

[Løst] (iOS) Får ikke lastet ned app-bundle (ikke nok plass)

Diafragma

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lastet ned en app-bundle bestående av fire apper (3D4Medical's Body Systems for iPad av 3D4Medical.com, LLC

https://appsto.re/no/RvMS2.i), da jeg får beskjed om at jeg har for lite plass.

Har en iPad air 32gb med 15gb ledig plass.

App-pakka er oppgitt til å ha en størrelse på ca 1,300,000,000 byte (1,2gb ca?) og individuelt tar disse appene ca 2,5gb dersom man går inn og kikker på hver og en.

Jeg får beskjed om at jeg ikke har nok lagringsplass. WHY? Hvor mye plass kreves? Jeg forstår at man må ha en god del MER lagringsplass tilgjengelig for å kunne laste ned en app enn hva som er oppgitt som plassbruk, men over 10x??

Noen som vet noe her?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mulig. Jeg kan ikke se noe annet enn størrelsen på selve appen (1,3 milliarder byte). Kanskje det ligger et sted jeg ikke kan se? Trykk på linken og se om du finner det! :)

Scroll ned til "informasjon" seksjonen på enheten, og der vil du se hvem som har utviklet appen, samt størrelse og alt annet.

Lenke til kommentar

Fikk følgende svar (etter 30min) da jeg sendte mail til de som har laget appen:

"Dear XXXXXXXX,

Thank you for taking the time to contact us. Regarding the issue you're having, you have plenty of memory on your device. Actually, the problem is directly related to iTunes and how Apple have created their bundle deals. We've voiced our concerns, and hope they will resolve the issue as soon as possible. In the meantime we have a workaround, and that’s to download directly via iTunes on a computer, and then sync with your device. Please find the following:

- Open the iTunes App Store on a desktop/laptop, and sign in with your Apple ID.

- Navigate to one of the apps (i.e. Muscle System Pro III). Once there, look to the left-side of the screen and you'll find "Also Included In". Click on that bundle and continue to purchase. Once purchased the apps will begin to download to iTunes.

- After the downloads are complete, navigate to your library, select your device and select Apps. Search for all four apps and select Install.

- Finally, plug in your iPad, and sync.

I hope that helps. If you require any further assistance, please don't hesitate to contact me.

Kind regards,

Nicola Noonan"

Så det er nok ios og bundle oppleget som er litt flawed.

Gjorde som mailen foreslo isteden, og det virket jo. (Selvom jeg egentlig visste det fra før av). Bare synd det skal være så vanskelig altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...