Arodem Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Blizzards ambisiøse nettspill ville la deg kombinere en dagtidsjobb med kriging på kvelden.Slik skulle kansellerte Titan egentlig bli Lenke til kommentar
MaTiZZ96 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 skulle vell ikke være TEAM fortress 2 du mener i det første bildet ? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Er det ikke bra nok er det riktig av dem å skrote det. Ikke alle ideer fortjener å fullføres, men de fortjener skryt for å ha prøvd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 sånn går det med for mye penger i ræva. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva mener du med det? Markedet forandrer seg heletiden og det er tusen ganger bedre å kansellere enn å gi ut noe som ingen vil ha. Kvalitet før kvantitet. Selv så hadde jeg gledet meg mye til Titan, men nå kan jeg heller glede meg til noe annet, f.eks Warcraft 4, eller en helt ny tittel. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Sigh, dette spillet hørtes jo spennende ut. synd at de måtte kanselere det,, De skulle ha holdt seg til sim delen, bare se på hvor bra og populær slike spill og modder er. Life is Feudal er på topp salgs liste på steam, og det er ikke ferdig engang. Endret 25. september 2014 av Realzi Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Warcraft er det mest grandiose og episke fantasi-universet som er, TES f.eks. er større men fokuserer på en annen personlighet. Hvis de vil lage et MMO til burde de heller lage en helt ny og vill spillmotor til World of Warcraft så de kan gjøre mer med den verdenen. Utvid arealet med x200, lag grafikk og fysikk som i Blizzard cinematics uansett hvor mange år det tar, gi alt voice-acting, bland in Starcraft og Diablo som sikkert eksisterer i samme univers uansett. Utvid utvid og utvid til vi føler at det er at parallelt univers som faktisk eksisterer.. Etter alt dette føles det så komplekst at de kan blande inn dette "dagtidsjobb" konseptet også sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå