Anne Sofie Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nordlys på Mjelle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Veldig vakkert, Anne Sofie ! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Må være lite lys fra byen som forstyrrer der. Skyene gir ekstra liv og speiling i sjøen likeså. Uskarpheten forvirrer litt. og jeg tror jeg ville foretrukket det ikke helt, men noe skarpere. Bare en smakssak. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Men kor i all verden skal du kunne fokusere i mørket når du setter kameraet på uendelig. Du stiller jo kameraet på uendelig og manuell. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Men kor i all verden skal du kunne fokusere i mørket når du setter kameraet på uendelig. Du stiller jo kameraet på uendelig og manuell. Nå kjenner jeg ikke Nikon, men tipper du har live view, og da kan du finstudere stjernene (5x og 10x hos Canon) og stille inn fokus etter dem, og bruke manuell fokus etterpå. Og ikke rører zoomen på objektivet Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 OK. Det var nyttig informasjon. Jeg får prøve det neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg