Okeblol Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fikk i dag endelig mine nye ram brikker etter å ha hatt problemer med geil golden dragon pc3500 flere ganger trodde jeg skulle få tilbake 2x256 geil golden dragon men fikk i stedet for 2x256 DDR PC3500 433MHz ultra platinum CL2 4,5ns Tin Coated CHS 2,6-3,1V hvordan skal jeg sette opp pc for at disse brikkene skal kjøre bra ? antar fsb til 216, hva mer ? volten står på 2,6 Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er forresten med en liten sprøyte med noe greier i med hver brikke, det står " FOR CPU COOLED USED" på den Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har selv PC4000 ultra platinum. Fulgte ikke med noen sprøyter der. Kanskje en narkoman har vært å rotet med rammen din Kjører selv 2.85V på mine brikker. Ellers er det vel bare å klokke fsb. Du kan jo også prøve å stille timingen på rambrikkene. Jeg får ikke satt timingen til noe lavere en standard på mine brikker. Ikke at det gjør så mye. De er raske nok. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 så jeg setter volt til 2,8 og fsb til 216 og da funker ramen flott ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå