AfterGlow Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Spenstig prosjekt med Microsofts bevegelsessensor.Slik har du neppe sett Kinect-sensoren i bruk Lenke til kommentar
corwera Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 bare banker inn hvor tragisk Kinect er. om ikke den var ubrukelig nok så skal de nå kunne danse foran en bare fordi "hvorfor ikke?".. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hadde jeg jobbet som leder for den gjengen som skrudde sammen den her så hadde jeg gitt samtlige sparken. Ser kun 2 nyttige ting med den her: 1. Finne ut om du er sensitiv for anfall 2. Se hvor dårlig du faktisk danser... Som de i videoen gjorde... 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 bare banker inn hvor tragisk Kinect er. om ikke den var ubrukelig nok så skal de nå kunne danse foran en bare fordi "hvorfor ikke?".. Tilbedelse av hvilken gud, Bill Gates? Lenke til kommentar
MaTiZZ96 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 en kul ting kinect ble brukt til Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hadde jeg jobbet som leder for den gjengen som skrudde sammen den her så hadde jeg gitt samtlige sparken. Ser kun 2 nyttige ting med den her: 1. Finne ut om du er sensitiv for anfall 2. Se hvor dårlig du faktisk danser... Som de i videoen gjorde... Heldigvis jobber du ikke som leder... AtW Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei. Kan godt si det. Var sarkastisk ment. Jeg skjønner at Microsoft har avdelinger hvor de prøver ut nye ting. Og at det her ikke et tiltenkt et endelig produkt. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 bare banker inn hvor tragisk Kinect er. om ikke den var ubrukelig nok så skal de nå kunne danse foran en bare fordi "hvorfor ikke?".. Jeg har ingen bakgrunn for å påstå det jeg nå skal påstå, men uten kinect så tror jeg ikke vi hadde fått mye av teknologien som nå er på vei til markedet.. Oculus rift (o.l), forskjellige andre tracking sensorer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå